کد خبر: ۵۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 8 بهمن

فروشنده گوشت گراز به فارس تبعید شد!

رئیس یگان حفاظت محیط زیست کهکیلویه و بویراحمد از دستگیری و اجرای حکم یک شکارچی سابقه‌دار خبر داده که مبادرت به توزیع گوشت گراز به جای بزکوهی بین مشتریان خود می‌کرده است.

به گزارش شیرازه؛ «خبر جنوب» امروز در حالی سخن استاندار مبنی بر «فارس با اتوبان به سواحل خلیج فارس متصل می‌شود» را تیتر یک خود کرده است که طرح الحاق استان فارس به خلیج فارس به کما رفته است. «غریب‌گدازی در شب‌های شیراز» عنوان گزارش دیگری از این روزنامه است که به مصائب مسافران شبانه در شیراز می‌پردازد چرا که خطوط تاکسی‌رانی، اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها تعطیله تعطیل است! اما خبر جنوب امروز یک خبر مهم دیگر هم داشت: «فروشنده متخلف گوشت گراز به فارس تبعید شد!» ماجرا از این قرار است که رئیس یگان حفاظت محیط زیست کهکیلویه و بویراحمد از دستگیری و اجرای حکم یک شکارچی سابقه‌دار خبر داده که مبادرت به توزیع گوشت گراز به جای بزکوهی بین مشتریان خود می‌کرده است. او گفته که این فرد که سوابق متعددی در شکار غیرمجاز داشته، به دلیل تهدید محیط‌بانان به سه سال حبس تعزیری و پنج سال تبعید به یکی از شهرستان‌های استان فارس محکوم شده است!

اما «نیم‌نگاه» امروز یک ویژگی مهم داشت و آن هم این‌که سردبیر این روزنامه دست به قلم شده و در خصوص رانت و رانت‌خواری و مفاسد اقتصادی یک یادداشت نوشته است. «گویا سقوط فجر برای متولیان آن مهم نیست؛ فجر در مسیر برق!!» عنوان گزارش این روزنامه است که در قسمتی از آن آمده: «بی‌توجه بودن به نتایج تیم فجر این ذهنیت را ایجاد نموده است که فجر هم در مسیر تیم برق گام بر می‌دارد و سقوط تیم که می‌تواند ارزش امتیاز لیگ‌برتری بیش از ده میلیارد تومانی را تبدیل به امتیاز لیگ یک با ارزش زیر یک میلیارد تومان کند، برای مسئولین و اعضای هیات مدیره باشگاه فجر اهمیت ندارد».

«نوشداری شورا پایانی بر طرح جنجالی» در حالی تیتر یک «افسانه» شده است که بنا شده نرده‌های ایجاد شده در خیابان انقلاب و زند برداشته و خط‌کشی‌های ترافیکی جایگزین آن‌‌ها شود.

نظرات بینندگان