کد خبر: ۵۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ چهارشنبه 9 بهمن

از قند خون استاندار تا لحاف ملانصرالدین!

گزارش 100 روزه استاندار امروز تیتر یک همه روزنامه‌های استان بود.

به گزارش شیرازه روزنامه‌های امروز استان در حالی منتشر شدند که تیتر یک همه آن‌‌ها به گزارش‌دهی 100 روزه استاندار اختصاص یافته است؛

«خبر جنوب» تیتر زده است؛ «استاندار فارس برای 780 واحد تولیدی زمین خورده، آستین بالا زد» و در زیر آن جملاتی را از استاندار آورده: «از وقتی که به فارس آمدم و می‌بینم در این استان همه چیز داریم اما شغل نیست، قند خونم دو برادر شده است» و «حکایت متروی شیراز حکایت لحاف ملانصرالدین شده است». این روزنامه هم‌چنین از برچیده شدن نرده‌های خیابان‌‌ها که برای اجرای طرح ترافیک نصب شده بود، خبر داده که از دیشب آغاز شده است. خبرجنوب در صفحه گردشگری خود در گزارشی نسبت به «نصب در و پنجره‌های آهنی در مسجد 160 ساله شیراز!» که همان مسجد مشیر باشد انتقاد کرده است.

«نیم‌نگاه» ترجیح داده تا «با مدیری که در ایجاد اشتغال کارشکنی کند برخورد می‌کنیم» را از میان جملات استاندار تیتر یک خود کند. اما عکس این گزارش که چهره‌ای متفکر از استاندار را به نمایش گذاشته هیچ ربطی به این تیتر ندارد. به نظر شما مسئولین این روزنامه برای حرفه‌ای شدن، چقدر وقت صرف انتخاب عکس صفحه اول می‌کنند؟!

«دفاع استاندار از عملکرد 100 روزه» در حالی تیتر «افسانه» است که از قول طاها هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد کشور تیتری با همان اندازه تیتر سخنان استاندار زده شده است؛ «جلوی امواج ماهواره را نمی‌توان گرفت»!

«عصر مردم» اما «اظهار رضایت استاندار از مدیران فارس» را تیتر یک خود کرده است. این روزنامه هم‌چنین در اقدامی جالب، روز شمار انقلاب اسلامی را هم در صفحه اول خود منتشر کرده. در صفحه آخر این روزنامه کاریکاتوری منتشر شده که دیدنش خالی از فایده نیست:

نظرات بینندگان