کد خبر: ۵۰۹۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

محسن پوزراعی سرپرست فرمانداری فراشبند شد

در شورای اداری استان تعدادی از مسئولین معرفی شدند. در این جلسه سرپرست فرمانداری فراشبند نیز معرفی شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه سید محمد احمدی استاندار فارس در جلسه شورای  اداری استان در 9 بهمن از مشکلات استان سخن گفته و اظهار داشت: ما امروز به توسعه همه‌جانبه می‌اندیشیم و این توسعه متوازن با توجه به تمام ظرفیت‌ها و پرداختن به فضاهای صنعتی و معدنی، حاصل می‌شود.

به گزارش نخل بیدار استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود در شورای اداری این استان، حضور مدیران در مساجد را خواستار شد و گفت: اقامه نماز در مسجد یک سنت حسنه است و باید در هر روز در 50 تا 60 مسجد ما 50 تا 60 مدیرکل حضور داشته باشد.

احمدی در مورد دهه مبارک فجر افزود: فرمانداران و دیگر مسئولان وظیفه دارند که این جشن‌ها را باشکوه برگزار کنند و از افرادی برای روایت انقلاب استفاده شود که به درستی این کار را انجام می‌دهند.                        

همچنین در این جلسه اعلام شد سید منصور پورمولا به سمت مشاور فرهنگی استاندار فارس، حمزه رستمی آقاجری به سمت مشاور استاندار در امور عشایر، مصیب امیری به سمت مدیرکلی میرات فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، شهرام دهقانی به سمت مدیرکل پست این استان، محمد حسن طلعتی به سمت سرپرست جهاد کشاورزی فارس و محسن پور زارعی به عنوان سرپرست فرمانداری فراشبند منصوب شدند.

پیش از این علی فرهادی فرماندار فراشبندبود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محسن علوی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
0
برادر بزرگوار حاج محسن پورزارعی انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت سرپرستی فرمانداری فراشبند را تبریک عرض نموده امید است که در پناه حق سربلند پیروز باشید.
حاجی زاده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
0
انتصاب بجا و شایسته دوست عزیزم جناب آقای پورزارعی که از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس می باشند به فرمانداری شهرستان فراشبند را از طرف خود و مردم قدرشناس بخش دهرم تبریک عرض می کنم.