کد خبر: ۵۱۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

قیمت اینترنت 20 درصد ارزان‎‌ شد/ قول وزیر برای افزایش سرعت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب در مورد سرعت اینترنت و برنامه کاری خود در چند روز آینده به ارائه توضیحاتی پرداخت.
به گزارش شیرازه به نقل از دانشجو، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب در مورد سرعت اینترنت و برنامه کاری خود در چند روز آینده به ارائه توضیحاتی پرداخت.

 

واعظی گفت: همان طور که قبلاً برای کاهش تعرفه اینترنت قول داده بودم، جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات و شرکت‌های PAP تشکیل شد و در نهایت قبول کردند که با کاهش هزینه ها و تقلیل سود و افزایش بهره وری، تعرفه حجمی اینترنت ADSL به مقدار 20 درصد کاهش یابد.

 

وی افزود: این پیشنهاد در جلسه دیروز صبح کمیسیون تنظیم مقررات در کشور با حساسیت و همراهی اعضا به تصویب رسید و امیدوارم بزودی در بازار اعمال شود.

 

وزیر ارتباطات ادامه داد: گام بعدی پیگیری افزایش سرعت و ارتقای کیفیت و ارائه خدمت به مردم می‌باشد که امیدوارم با پیگیری سازمان تنظیم مقررات و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی به رعایت sharing از 1 به 8، بخشی از مشکلات فعلی مرتفع شود.

 

همچنین محمود واعظی در مورد برنامه کاری خود گفت: دوشنبه، 14 بهمن سفری به استان قزوین برای بازدید از زیرمجموعه های وزارت ارتباطات، افتتاح پروژه مونیتورینگ سایت‌های جهت یاب منطقه شمال غرب کشور و دیدار با مسئولان استان خواهم داشت.

 

وی ادامه داد: برای بررسی پیشنهادها و مشکلات فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین نیز جلسه ای تنظیم کرده ایم.

 

واعظی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش مجموعه همکاران و همه عوامل مرتبط نسبت به بررسی و حل مشکلات اقدام و خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مردم استان ارائه شود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
0
پس این دولت یه کاری هم برای ارزونی کرده!!!!!
لطفا بگید گوشت، برنج، روغن، لبنیات، مسکن، وسیله نقلیه و ... کی ارزون میشه. چون حداقل 70% مردم به اینترنت نیاز ندارند ولی به چیزای دیگه خیلی نیاز دارند.