کد خبر: ۵۱۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
نماینده قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی:

صحبت‌های خانم «شرمن» بدرد حامیان اسرائیلی‌اش می‌خورد

صحبت های خانم شرمن بیهوده، بی اساس و بی نتیجه خواهد بود و این گونه سخنان خلاف مفاد تفاهم نامه ژنو است وایشان حق ندارند در ارتباط با مسائل هسته ای ایران تصمیم بگیرد و دخالت کند.
به گزارش شیرازه به نقل از پرگون،‌ نادر فریدونی نماینده مردم شهرستان قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در خصوص گفته های وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: صحبت های خانم شرمن بیهوده، بی اساس و بی نتیجه خواهد بود و این گونه سخنان خلاف مفاد تفاهم نامه ژنو است و ایشان حق ندارند در ارتباط با مسائل هسته ای ایران تصمیم بگیرد و دخالت کند.

فریدونی ادامه داد: ما فقط در ارتباط با صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای تصمیم گرفتیم که با تعدیل برخی از فعالیت ها و یا کاهش آن ها برای دنیا اعتماد سازی کنیم و با توجه به اینکه متعهد به معاهده NPT  هستیم در قالب استفاده صلح آمیز و بشر دوستانه و در جهت رفع نیاز های صنعت داخلی خود حق استفاده از تکنولوژی صلح آمیز هسته ای را برای خود محفوظ و محترم دانسته و عمل می کنیم.

فریدونی در پایان بار دیگر صحبت های خانم شرمن را بی اساس خواند گفت: صحبت های این خانم تنها بدرد خود و حامیان اسرائیلی اش می خورد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
0
بی اساس! پیامی که از ایران مخابره شده بود رو گرفتن! مگه توزیع سبد کالا با این شیوه و در این زمان برا همین انجام نشده بود؟! هرکس جای آمریکایی ها بود چیز دیگه ای فکر میکرد؟! دم دولت تدبیر گرم!