کد خبر: ۵۱۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

کسانی که به دنبال تعامل با دنیا هستند بی احترامی مقامات آمریکایی را پاسخ دهند

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به بی احترامی و گستاخی مقامات آمریکایی گفت: کسانی که به دنبال تعامل با دنیا هستند باید بی احترامی مقامات آمریکایی را پاسخ دهند.
حسن رحیم پور ازغدی بعداز ظهر شنبه در همایش انقلاب و جوانان اظهار کرد: کسانی که دچار توهم ارتباط با آمریکا هستند به دلیل جسارت و گستاخی مقامات این کشور باید از خواب خرگوشی بیدار شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر وی تصریح کرد: ارتباط با جهان به معنای پذیرش ولایت آنها نیست و باید عزت و کرامت نظام اسلامی حفظ شود و نباید مسئولان ما اجازه گستاخی به آمریکایی ها را بدهند.

وی ادامه داد: طی چند روز اخیر مقامات آمریکایی در مورد دادن سبد کالا به مردم، اعلام کردند که ما به ایران پول داده‌ایم و آنها توانستند ملت فقیر و گرسنه را سیر کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ویژگی های جامعه دینی تصریح کرد: جامعه دینی علمی است و ملاک اسلامی بودن یک جامعه به میزان علم و پیشرفت آن است؛ علم باید موجب رشد کرامت انسانی، عدالت و محو فقر در جامعه شود.

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جوانان باید در کنار حفظ استقلال فرهنگی و فکری به ارتباط علمی با سایر کشورها کمک کنند؛ تاکید کرد: جوانان باید پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کنند و اسیر اشتباهات و القائات بیرونی نباشند.

به گفته وی وظیفه یک جامعه دینی و انقلاب  اسلامی بیرون کردن جهل از درون جامعه است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
0
احترام امامزاده به متولي آن است.با وادادگي و پرهيز از ادبيات مقتدرانه و رد وبدل كردن لبخند و با زبان بيگانه تكلم نمودن دور از ادب اسلامي و ايراني است و دشمن را به توهم و بالا بردن سطح توقع مينمايد و بقول معروف نرمش كه زياد شد جاهل خيال بد كند.