کد خبر: ۵۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

افتتاح همزمان تخت‌های ICU بیمارستان‌های کشور از شیراز

تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مختلف کشور به طور همزمان و به شیوه ویدئو کنفرانسی توسط معاون درمان وزارت بهداشت در بیمارستان شهید رجایی شیراز به بهره‌برداری رسید .
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه 19 بهمن‌ماه با حضور در شیراز به‌صورت ویدئو کنفرانسی تخت‌های ICU بیمارستان‌هایی در شیراز، تبریز، اهواز، بیرجند، مازندران، تهران، چابهار و رفسنجان همزمان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در اين مراسم همزمان بهره‌برداري از 9 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان شهید رجایی شیراز، 26 تخت در اهواز ، 7 تخت در بیمارستان ولیعصر (عج ) بیرجند ، 20 تخت در مازندران، 7 تخت در بیمارستان بهارلو تهران، 6 تخت در بیمارستان امام علی (ع) چابهار، آغاز شد.

همچنین در بیمارستان‌های امام رضا (ع) تبریز و علی‌ابن ابیطالب (ع) رفسنجان وارد چرخه خدمت رسانی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه کشور شدند.

با افزوده شدن این 9 تخت ICU با صرف اعتبار نزدیک به 2 میلیارد تومان به بیمارستان شهید رجایی شیراز، در حال حاضر این بیمارستان با 54 تخت مراقبت‌های ویژه به بیماران ارایه خدمت می‌کند.

به گزارش ايسنا، رئیس بیمارستان نمازی شیراز، نيز در خصوص طرح‌هايي كه امروز در اين بيمارستان افتتاح شد گفت: بخش مراقبت‌های ویژه جراحی، با ظرفیت 15 تخت و تجهیزات کامل، ساختمان جدید داروخانه، بخش VIP، بخش جراحی عمومی، با ظرفیت 10 تختVIP در بخش جراحی عمومی سه مرکز آموزشی درمانی نمازی، از جمله طرح‌هايي است كه افتتاح خواهد شد.

رضا جويبار افزود: ساختمان جدید سالن حسابداری مرکزی شامل واحدهای حسابرسی ترخیص، ترخیص و صندوق با مساحت 150 متر مربع، دفتر ارتباطات مردمی مرکز آموزشی درمانی نمازی با انتقال به ساختمان جدید با طراحی متفاوت و با مساحت 30 مترمربع، سالن پذیرش بیماران سرپایی با مساحت نزدیک به 300 متر مربع در مرحله اول پذیرش اتاق عمل و آزمایشگاه برای رفاه حال ارباب رجوع و پذیرش بیماران از ديگر بخش‌هايي است كه به بهره‌برداري رسيد.


انتهاي پیام
نظرات بینندگان