کد خبر: ۵۱۵۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

تصادف پراید با تراکتور در آباده طشک 3 کشته داد+تصاویر

درتاریخ ۲۰ بهمن حدود ساعت ۱۹ در کیلومتر ۵ جاده آباده طشک به نی ریز به دلیل برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تراکتور متاسفانه راننده و سرنشین پراید ونیز راننده تراکتور در دم جان باختند-
به گزارش شیرازه به نقل از بختگان سیتی، درتاریخ ۲۰ بهمن  حدود ساعت ۱۹  در کیلومتر ۵ جاده آباده طشک به نی ریز   به دلیل برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تراکتور متاسفانه راننده و سرنشین پراید ونیز راننده تراکتور در دم  جان باختند.

شاهسونی فرمانده پلیس راه شهرستان اعلام داشت: راننده پراید به دلیل عدم توجه به جلو ۵۰ در صد وراننده تراکتور نیز به دلیل نداشتن چراغ خطر ۵۰ درصد مقصر شناخته شدند.

گفتنی است خودروی پراید از سمت روستای جهان آباد به سمت آباده طشک در حرکت بوده است که بدلیل عدم نصب چراغ خطر بروی تراکتور و مشخص نبودن آن به شدت با آن برخورد میکند. بنا به اظهارات شاهدین حادثه،  راننده و سرنشین پراید ۲۹ و۳۲ ساله و راننده تراکتور ۴۲ ساله بوده اند.

 

P1010274

 

P1010267

 

P1010268

 

P1010263

 

P1010264

 

P1010272

 

P1010266

 

P1010258


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شقایق
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
0
این ها همش به خاطر ایکه ما متاسفانه اداره راهنمایی ورانندگی ندارم- همه ی کار های ارتقاء آباده طشک به شهرستان انجام شده ولی متاسفانه داره داخل هیات دولت خاک میخوره- آخه دولت تدبیر وامید چرا تدبیری نمیکنید واین آرزوی دیرینه 10 ساله مردم را برآورده نمیکنید.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
0
خدا بیامرزه برای شادی روحشان صلوات
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
0
خدا بیامرزه برای شادی روحشان صلوات