کد خبر: ۵۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
وقتی سیستم صوتی هم کم آورد

گزینه ی مردم ارسنجان روی میز جا نشد!

امسال که پای گزینه های روی میز ملت وسط بود، مردم ارسنجان چنان حضوری در راهپیمایی داشتند که حتی سیستم صوتی که بر اساس راهپیمیی های قبلی پیش بینی شده بود در مقابل گسترگی حضور مردم کم آورد...
به گزارش شیرازه به نقل از ارسن نيوز: مردم ارسنجان از هر قشر و سنی، صبح امروز همراه با سایر هموطنان خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و بی سابقه ترین اجتماع خود را رقم زدند.

این راهپیمایی از ساعت 10:30 از مقابل سپاه ناحیه ارسنجان و به سمت میدان شهرداری، خیابان ولی عصر(عج) شمالی، خیابان امام خمینی(ره) غربی و خیابان آیة الله طالقانی ادامه و با تجمع راهپیمایان و قرائت قطعنامه در میدان آدینه (سعیدیه) پایان یافت.

 امسال که پای گزینه های روی میز ملت وسط بود، مردم ارسنجان چنان حضوری در راهپیمایی داشتند که حتی سیستم صوتی که بر اساس راهپیمایی های قبلی پیش بینی شده بود در مقابل گسترگی حضور مردم کم آورد و برخی شرکت کنندگان در طول مسیر به صورت خود جوش ایستادگی و نفی سلطه ی استکبار را فریاد زدند!              

حجة الاسلام احمدی امام جمعه ارسنجان، ، حسین شیری سرپرست فرمانداری، اسکندری بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر و مسوولین ادارات و نهاد های انقلاب اسلامی ارسنجان نیز همگام با مردم در این راهپیمایی حضور داشتند. برومندی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی که امروز ارسنجان را  برای حضور در راهپیمایی انتخاب کرده بود، پس از پایان راهپیمایی در سخنانی به تشریح برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین اقدامات انجام شده در خصوص رفع برخی مشکلات ارسنجان پرداخت.

 در پایان شرکت کنندگان با قرائت قطعنامه، بر ایستادگی در مقابل زور گویان جهانی تأکید کردند.

(تجمع پر شور مردم قبل از شروع راهپیمایی)

 

(آغاز راهپیمایی)


 

 



 

 

نظرات بینندگان