کد خبر: ۵۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

رئیس پلیس فارس: تصادف های زیر 40 میلیون ریال کروکی نمی خواهد

ماموران پلیس تنها در جاده ها برای کنترل سرعت و موضوع سبقت خودروها مستقر می شوند که این موضوع نیز در چارچوب قانون می باشد.

به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامی استان فارس گفت : ظرف 10روز آینده تابلوهای حمل با جرثقیل در نقاط مختلف شهر شیراز جمع آوری می شود.

سردار سیروس سجادیان یکشنبه در نشست با دبیران و خبرنگاران ایرنا در محل منطقه هشتم خبری خبرگزاری در شیراز افزود: این جمع آوری این تابلوها شامل میادین ، تقاطع ها ، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و پیچ ها نمی شود.

وی همچنین با اشاره به ترافیک ها و راهبندان های حاصل از تصادفات جزیی در سطح شهر ، خطاب به صاحبان نقلیه گفت : برای تصادف های جزیی و زیر 40میلیون ریال نیازی به کشیدن کروکی نیست .

 سردار سجادیان با بیان این مطلب که برخی صاحبان خودرو بمحض کوچکترین برخوردی در سطح شهر منتظر پلیس برای کشیدن کروکی می مانند و موجب راهبندان ها و ترافیک می شوند، اظهار داشت: نظر به اینکه نیروی انتظامی در بیمه مامور دارد لذا مردم نباید نگران کروکی باشند بلکه در چنین مواقعی خودروهای جزیی خسارت دیده خود را به گوشه ای از خیابان هدایت کنند.

وی ضمن قدردانی از رسانه ها و نشریات مکتوب در همکاری با حوزه انتظامی افزود: برای انتقال فرهنگ عمومی در عرصه اطلاع رسانی نیز مشکل داریم .

سردار سجادیان در خصوص کمین پلیس در جاده ها هم گفت : کمین کردن پلیس در نقاط کور جاده ها را هم نادرست و آن را ممنوع اعلام کرد.

وی گفت : ماموران پلیس تنها در جاده ها برای کنترل سرعت و موضوع سبقت خودروها مستقر می شوند که این موضوع نیز در چارچوب قانون می باشد.

سردار سجادیان همچنین با اشاره به کاهش هشت درصدی کشته های تصادفات در روی صحنه افزود: طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 94نفر کاهش کشته در تصادفات بر سر صحنه داشته ایم.

سردار سجادیان با اشاره برخی از موفقیت های این منطقه انتظامی استان فارس اشاره کرد و افزود: رتبه نخست عملکردی پلیس فتا ، میزان کشفیات ، شناسایی عاملان سرقت های مسلح در کمترین زمان ممکن و کشف جرایم را از جمله این عملکردهای موفق حوزه انتظامی استان فارس برشمرد.

وی این موفقیت ها را حاصل تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی ، مشارکت مردم و همکاری خوب رسانه ها و نشریات مکتوب عنوان کرد که موجب شده تا در شش ماهه نخست امسال میزان احساس امنیت در این استان پهناور نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

نظرات بینندگان