کد خبر: ۵۲۴۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲

سردار جزایری: پنج سرباز ایرانی آزاد شدند/ وزیر کشور ‌‌آزادی مرزبانان را تأیید نکرد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تایید آزادی سربازان ایرانی گروگان گرفته شده در پاکستان گفت: مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور در این امر دخیل بودند.
سردار مسعود جزایری ساعاتی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه در قم اظهار کرد: پنج سرباز ایرانی که در مرزهای شرقی ایران گروگان گرفته و به پاکستان منتقل شده بودند آزاده شده‌اند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس وی افزود: مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور تلاش کردند تا این قضیه را فیصله دهند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این قضیه مشکلات فراوانی را به وجود آورده بود گفت: مذاکراتی با دولت پاکستان صورت گرفت و در نهایت به آزادی گروگان‌ها انجامید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دقایقی پیش اظهار داشت: بنده تماسی که دقایقی پیش با وزیر کشور داشتم که به عنوان مسئول پیگیری این پرونده هستند، در جریان صحت این خبر قرار گرفتم که وزیر کشور اعلام کرد چنین امری تاکنون تأیید نشده و پاکستان خبر آزادی مرزبانان ایرانی را تأیید نمی‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان موضوع را به جد دنبال کنیم تا پنج مرزبان جمهوری اسلامی ایران که در روزهای گذشته ربوده شدند، آزاد شده و به کشورمان باز گردند.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: اگر آزادی این مرزبانان از طریق کشور پاکستان انجام شود به صورت شفاف و روشن اطلاع‌رسانی می‌شود و ما از طریق وزارت کشور این موضوع را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
0
مرگ بر تکفیری
ناشناس
-
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
0
این قضایا فقط به دست خدا بسیج واطلاعات قابل حل هست وگرنه بقیه کشک