کد خبر: ۵۲۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۲

پدر شهید درگیری با اشرار در خرامه: فرزندم را در راه ولايت و امنيت هديه داده ام

من فرزندم را در راه اسلام، ولايت فقيه و امنيت مردم، خصوصا جوانان هديه داده ام و از شما مي خواهم كه حرمت خون شهيد را نگه داريد و از امر به معروف و نهی از منکر دست برندارید.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، مراسم گرامیداشت شهیدان محمدحسین رحیمی و احمد جوادی که در درگیری با اشرار قاچاقچی به شهادت رسیده بودند با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان در مسجد جامع روستای معزآباد جابری شهرستان خرامه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه با اشاره به لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر بر عهده همه مردم است و ما با انجام این واجب الهی از خون این شهیدان دفاع خواهیم کرد.

سردار سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای درگیری گفت: شهدا نزد خداوند جايگاه خاصي دارند و از ابتداي تولد مهر شهادت بر پيشاني اين بزرگواران است.

وی از دستگیری 4 نفر و شناسایی یک نفر از همدستان قاچاقچیان در زاهدان خبر داد و گفت: اين اشرار از وهابيون بودند و قريب به 1000 فشنگ و مقدار زيادي مهمات و نارنجك به همراه داشتند.

سجادیان امر به معروف و نهی از منکر را الزامی برای جامعه معرفی کرد و گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج یابد زیرا افرادی که در این جهاد مجاهدت می کنند قطعا از رستگاران خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در جامعه اي كه امر به معروف و نهي از منكر از بين برود مردم آن جامعه می میرند و بركت از اين جامعه رخت بر مي بندد. 

وی ضمن انتقاد از ضعف راهکار نیروی انتظامی شهرستان در مورد جلوگیری از ترویج ماهواره ها، این دستگاه را دشمنی خانگی معرفی کرد و گفت: ما با ماهواره خودمان و خانواده هايمان را پرپر مي كنيم چرا که دشمن ماشه تفنگ و سلاح را در دست خودمان قرار داده و مردم آگاه نيستند كه دشمن چطور به خانه مان نفوذ کرده است.

سجادیان در پایان خطاب به مردم روستای معزآباد اظهار داشت: مردم معزآباد نبايد خود را در اين امر مقصر بدانند، هيچكس نمي تواند اين روستا و منطقه را در شهادت اين شهيدان مقصر بداند زيرا خداوند به اين روستا و مردم اين روستا عنايت داشته كه اين شهيدان در اين محل به شهادت رسيدند.

پدر شهید محمد حسین رحیمی ضمن تشکر از مردم و مسئولان گفت: من فرزندم را در راه اسلام، ولايت فقيه و امنيت مردم، خصوصا جوانان هديه داده ام و از شما مي خواهم كه حرمت خون شهيد را نگه داريد و از امر به معروف و نهی از منکر دست برندارید.

در پایان مراسم، ضمن اهدای لوح تقدیر به خانواده شهدای نیروی انتظامی، از تابلو و تمثال شهدای درگیری با اشرار رونمایی شد و کوچه محل شهادت به نام این دو شهید نامگذاری شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
0
شهید جوادی و شهید رحیمی ، راهتان پاینده باد