کد خبر: ۵۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
معاون دبير ستاد احياء امر به معروف سپيدان:

روزانه بيش از 600 تذكر لساني به هنجارشکنان پیست اسکی می‌دهیم

فعاليت هاي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر شهرستان سپيدان در راستاي بالا بردن فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر است كه يك واجب فراموش شده مي باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون، عاون دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان سپيدان صبح امروزدر مصاحبه اي اختصاصي ضمن تقدير از همت و توجه ويژه امام جمعه، رئيس و دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان سپيدان در حمايت از اكيپهاي امر به معروف و نهي از منكر اظهار داشت: فعاليت هاي ستاد در راستاي بالا بردن فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر است كه امروزه به عنوان يك واجب فراموش شده از آن ياد مي شود.

صديق اردكاني فعاليتهايي از قبيل ديوار نويسي و زيباسازي معابر ، نصب پرچم ، تابلو و پلاكارد با موضوعات امر به معروف و نهي از منكر، خانه و خانواده ، اداب معاشرت و ... در سطح شهرستان را در جهت اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر دانست و گفت: از ابتداي بازگشايي پيستهاي اسكي كه منجر به ورود توريست هاي داخل و خارج از كشور به شهرستان سپيدان شده، اكيپ هاي ويژه اي متشكل از 50 تن از خواهران و برادران آموزش ديده هر هفته با موضوع تذكر لساني وظيفه همگاني در سطح پيستهاي اسكي و تفرجگاه هاي شهرستان فعاليت دارند و روزانه بيش از 600 مورد تذكر لساني همراه با تكريم انساني به هنجار شكنان داده مي شود.

صديق ابراز اميدواري كرد كه با فرهنگ سازي و همگاني شدن فرهنگ تذكر لساني ، روزي فرا رسد كه تك تك مردم ما خود به عنوان ضابط امر به معروف و نهي از منكر در سطح اجتماع فعاليت نمايند.


صديق ، معاون دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر سپيدان روزانه بيش از 600 تذكر لساني همراه با تكريم انساني در سپيدان

نظرات بینندگان