کد خبر: ۵۲۹۳۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
بعد از اظهارات یکی از اعضا صورت گرفت

رئیس، نائب رئیس و مسئول روابط عمومی شورای شهر از شیــــرازه دلجویی کردند

دلجویی آقایان حقدل، طالبان و خانم یقطین بی شک مورد تقدیر و تشکر است و شیرازه نیز وظیفه خود می‌داند همان طور که از ابتدای شکل گیری شورای چهارم، اقدام به پوشش گسترده جلسات شورای شهر نموده
شیـــرازه - سرویس سیاسی: فقدان فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولین در رويارويي با قصور و پذيرش خطا، شيوه نامعمولی است که متاسفانه سالهاست باب شده است. همین موضوع سبب شده تا اگر در موارد اندکی شاهد عذرخواهی و دلجویی مسئولی بابت خطای خود یا همکاران خود بودیم به آن ببالیم در حالی که باید فرهنگ پذیرش خطا باید امری طبیعی باشد و نباید آن را رویدادی غیرعادی و مهم دانست، اما وقتی در شیراز گوش مردم با عذرخواهی مسئولین آشنائی چندانی ندارد، این موضوع خودبخود درجه اهمیت بیشتری به خود می گیرد.

به دنبال یاداشت انتقادی هفته گذشته شیرازه از اتفاقات یکی از جلسات شورای شهر شیراز، یکی از اعضا، واکنشی تند و نامناسب به انتقادات این پایگاه تحلیلی خبری داشت. پس از این واکنش ها، رئیس، نایب رئیس و روابط عمومی شورای شهر هم در تماس تلفنی و هم به صورت کتبی ضمن رد صحبت‌های این عضو شورا، انتقادات را نظر شخصی وی اعلام کرده و از سایت شیرازه دلجویی کردند.

دلجویی آقایان حقدل، طالبان و خانم یقطین بی شک مورد تقدیر و تشکر است و شیرازه نیز وظیفه خود می‌داند همان طور که از ابتدای شکل گیری شورای چهارم، اقدام به پوشش اخبار و جلسات شورای شهر نموده، این روند را ادامه دهد و در مسیر کمک هر چه بیشتر برای موفقیت شورای چهارم، با عمل به رسالت امر به معروف و نهی از منکر، نقاط ضعف و قوت را برای شورانشینان گوشزد کند.

امید می رود در کنار تقویت فرهنگِ پذیرشِ نقد بین مسئولینی که اهل نقد و تحلیل رفتار دیگران هستند، رسانه ها بتوانند به تقویت نقاط قوت و ترمیم ضعف ها بپردازند تا شورای شهر چهارم بتواند به کارنامه خود با عمل به وعده ها و شعارهایش افتخار نماید و چنین باد. ان شالله
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عضو شورا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
0
عضو محترم شورای شهری که در نشریه وابسته به خود همه را نقد می کند باید سعه صدر بیشتری داشته باشد.
زیبنده نبود.
ناشناس
متاسفانه بی انضباطی و برهم زدن جلسات شیوه مرسوم تبدیل شده. این روش نشانه ضعف منطقه وگرنه کسی که منطق قوی داره نیازی به آشوب و غوغا داره؟
شانتاژ گر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
1
شیرازه ای های .............. فتنه گر!
ناشناس
بصیرتت را بالا ببر تا ببینی فتنه گر حقیقی کیست
ناشناس
از دید شما هر که با شما مخالفه فتنه گره! اسلام بیش از همه از تحجر ضربه خورده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
0
روحیه انتقاد پذیری سازنده(نه دشمنی های بی مورد و ساختگی)باید تقویت شود
باقری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
0
از افراد حزب الهی غیر از این انتظار می رود.