کد خبر: ۵۲۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۲

مسئولان خرامه میهمان قهرمان 4 دوره پارالمپیک+ تصاویر

بهترین خاطره من نماز جماعت پشت سر مقام معظم رهبری و مصاحفه نزدیک با ایشان است چون که خستگی چهار ساله پارالمپیک را از تنم خارج می کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، جمعی از مسئولان شهرستان با جانباز و قهرمان پارالمپیکی روستای معزآباد جابری شهرستان خرامه و خانواده وی دیدار کردند.

احسان خازن سرپرست فرمانداری خرامه ضمن ابراز خرسندی از اولین دیدار با خانواده ایثارگران شهرستان خرامه خطاب به قهرمان میرزایی اظهار داشت: شخصیت شما نه فقط یک شخصیت شهرستانی بلکه در سطح بین المللی باعث عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و من به عنوان یک استان فارسی به شما افتخار می کنم.

 وی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا باید همیشگی باشد چرا که ما همیشه نیاز به تجدید روحیه داریم.

محمدرضا میرزایی جانباز و قهرمان پارالمپیکی ضمن تشکر، خطاب به مسئولان شهرستان گفت: هر قدمی که می توانید برای مردم مستضعف و محرومیت زدایی آنان بردارید، نیازهای مردم با اشتغال زایی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: شهدا با تمام وجود برای عظمت انقلاب توان کذاشتند و مسئولیت سنگینی را بر دوش ما نهادند پس ما هم در همان راهی که شهدا رفتند قدم برداریم و به خاطر یک سری مسائل حاشیه ای از هدف اصلی مان غافل نشویم.

میرزایی بهترین خاطره خود را از دیدار با مقام معظم رهبری اینگونه بیان کرد: بهترین خاطره من نماز جماعت پشت سر مقام معظم رهبری و مصاحفه نزدیک با ایشان است چون که خستگی چهار ساله پارالمپیک را از تنم خارج می کرد.

در پایان این مراسم از این ایثارگر تقدیر شد.

محمدرضا میرزایی جابری متولد روستای معزآباد جابری شهرستان خرامه، چهار مدال طلا در چهار دوره متوالی بازی‌های پارالمپیک در سال‌های ۱۹۹۶ آتلانتا، ۲۰۰۰ سیدنی، ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن بر گردن آویخته است.

وی در سال ۶۱ در مرحله ی دوم آزادسازی خرمشهر زخمی‌شد و بعد از آن متناوب در جبهه حضور داشت تا در سال ۶۵ در منطقه ی شلمچه و در عملیات کربلای ۵ دچار ضایعه ی نخاعی شد و به خیل عظیم جانبازان کشورمان پیوست.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
0
باسلام مسولان باید دنباله رو راه شهدا باشند باید تمام تلاش خودشان در جهت رضایت مردم انجام دهند بدانند هرچه داریم .. ازادی ..غزت ..سربلندی میهنمان از شهدا و جانبازان است باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
0
می خواستم بدانم الیاس کشاورز الان چه کاره هست