کد خبر: ۵۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۳

مراسم سال تحویل در حرم شاهچراغ(ع)، قبور شهدای گمنام و حافظیه+ تصاویر

آئین های ویژه مراسم تحویل سال نو در سومین حرم اهل بیت با حضور گسترده مردم در حرم امامزادگان، مکان های مقدس، آرامگاه های شهدای گمنام و مکان های سیاحتی و گردشگری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، آئین های ویژه مراسم تحویل سال نو در سومین حرم اهل بیت با حضور گسترده مردم  در حرم امامزادگان، مکان های مقدس، آرامگاه های شهدای گمنام و مکان های سیاحتی و گردشگری برگزار شد.

این مراسم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور مجاوران و زائرانی که از سراسر ایران خود را به حرم این امامزاده واجب التعظیم رساندند برگزار شد.
این مراسم با قرائت دعای توسل و دعای تحویل سال شروع و آغاز سال 1393 با به صدا درآمدن نقاره خانه های حرم شاهچراغ (ع) همراه شد. سفره زیبای هفت سین در صحن مطهر این حرم پهن شد و زوار بهترین لحظه های خود را در آغاز سال نو در کنار بارگاه حضرت شاهچراغ(ع) سپری کردند.


امشب همچنین هزاران تن از مردم سومین حرم اهل بیت، لحظه تحویل سال نو خود را به مناسبت همزمانی ایام فاطمیه و نوروز در کنار قبر مطهر شهید گمنام در پادگان امام حسین(ع) سپاه فجر جشن گرفتند.




آرامگاه خواجه شمس الدین محمد بن بهاءالدّین حافظ شیرازی شامگاه پنجشنبه همزمان با لحظه تحویل سال مملو از جمعیت مشتاق و علاقمند به این غزلسرای بزرگ و پرآوازه جهانی بود






نظرات بینندگان