کد خبر: ۵۳۶۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
سردار سجادیان مطرح کرد

رتبه اول فارس در کاهش متوفیان ناشی از تصادفات نوروزی

فرمانده انتظامی استان فارس از کاهش 39 درصدی متوفیان ناشی از تصادفات در این استان خبرداد و گفت: این استان در کاهش تصادفات منجر به فوت طی نوروز جزو استانهای اول در کشور است.

به گزارش شیرازه سردار سیروس سجادیان در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش تصادفات در ایام نوروز خبرداد و گفت: از 25 اسفندماه  تاکنون آمار کشته های ناشی از تصادفات 32 نفر معادل 39 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه استان فارس در کاهش تصادفات منجر به فوت در کشور اول است، ادامه داد: در این مدت آمار مجروحان ناشی از تصادفات 22 درصد کاهش یافته که با توجه به این آمار تعداد تصادفات فوتی 30درصد، جرحی16درصد و خسارتی 65 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه 32 هزار و 289 مورد توسط دوربینهای نظارت و کنترلی فرماندهی انتظامی استان فارس در این مدت ثبت شده، گفت: از 25 اسفندماه تاکنون از 182 راننده تست الکل گرفته شده که 12 مورد مثبت شده همچنین از 498 تست اعتیاد نیز 55 مورد مثبت درآمده است.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در این مدت پلیس فارس برای برقراری امنیت شهروندان اقدامات زیادی انجام داده  و  150 ایستگاه انتظامی، پلیس 110 و راهور در سطح استان دایر شده است.

سردار سجادیان با اشاره به ویزیت یک هزار و 200 نفر از مسافران نوروزی به صورت رایگان گفت: همچنین به 240 نفر مشاوره اجتماعی داده شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این مدت 147 هزار سی دی غیرمجاز، یک تن و 300 کیلو گرم موادمخدر کشف شده است.

وی اظهار داشت: همچنین از دو هزار و 215 واحد صنفی بازدید شده که سه واحد در شیراز تعطیل شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس از کاهش 12درصدی جرائم خرد و کلان کاهش خبرداد و گفت: در این مدت علاوه بر افزایش کشفیات سرقت مسلحانه نیز 100درصد کاهش داشته است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
0
زنده باد سردار رشید اسلام،سردار سجادیان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
0
امروز اخبار گفت استان مازندران بیشترین کاهش تصادفات رو داشته !!!!