کد خبر: ۵۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

امام جمعه و استاندار فارس درگذشت همسر آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفتند

نماینده ولی‌فقیه در فارس و استاندار این استان، به مناسبت درگذشت همسر مرحوم، آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و خواهر آیت الله حائری شیرازی پیام تسلیت مشترک، صادر کردند.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز و احمدی استاندار فارس در یک پیام مشترک درگذشت همسر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده پیشین ولی‌فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است: با اظهار تاسف و تاثر، ارتحال ام الشهید، همسرمرحوم، فقید سعید، آیت الله ملک حسینی، قََدَسَ اللهُ نفسهُ الزکیه، خواهر گرامی آیت الله حائری شیرازی، دامَت برکاته و مادر مکرم آیت الله سید شرفُ الدین ملک حسینی دامَ مَجدُه، نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد را به پیشگاه حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا سلام الله علیها و تمامی دوستداران حق و حقیقت، تسلیت عرض می کنیم.

بانوی وارسته ای که دوشادوش همسر فقید خود، مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، در دوران سخت پیش از انقلاب، توانست چنین فرزندان رشید و ولایت مداری را تربیت کند.

ضمن عرض تسلیت مجدد این ضایعه مولَمه به حضرات آیات، سید شرفُ الدین ملک حسینی و حائری شیرازی و خانواده های محترمشان و جمیع بستگان، غُفران و رحمت واسعه الهی را برای آن بانوی مُکَرمه و پرهیزگار و همنشینی با شهدا و صالحین را از درگاه حضرت حق مسألت کرده، صبر بر این مصیبت را از درگاهش خواستاریم و از عموم مردم، جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و تکریم این بانوی گرامی دعوت به عمل می آید.

گفتنی است مادر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی دو روز پیش در شیراز دار فانی را وداع گفت.

نظرات بینندگان