کد خبر: ۵۵۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

جوانی به خاطر گوسفند مادرش را کشت!

ماموران منطقه موردنظر را تحت پوشش قرار دادند و سرانجام بعد از گذشت 24 ساعت از آغاز تحقیقات توانستند متهم را بازداشت کنند.
به گزارش شیرازه، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان لردگان بعد از آنکه از قتل زنی میانسال در خانه‌اش مطلع شدند به آنجا رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها جنازه زنی 45ساله به‌نام محبوبه را مشاهده کردند که هدف گلوله شکاری قرار گرفته بود. بررسی‌های صورت‌گرفته در محل جنایت ثابت کرد قتل به دست فردی آشنا انجام شده و هدف از آن سرقت نبوده بلکه احتمالا قاتل یا قاتلان به‌دلیل خصومت شخصی دست به سلاح برده‌اند.

کارآگاهان بعد از انجام تحقیقات محلی دریافتند پسر محبوبه به‌نام علی از زمان وقوع قتل ناپدید شده است به همین دلیل این جوان به‌عنوان مظنون اصلی شناخته شد و تحت‌تعقیب قرار گرفت. تجسس‌های پلیس فاش کرد علی به منطقه‌ای کوهستانی گریخته است. ماموران منطقه موردنظر را تحت پوشش قرار دادند و سرانجام بعد از گذشت 24 ساعت از آغاز تحقیقات توانستند متهم را بازداشت کنند.


علی بعد از انتقال به پلیس آگاهی به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: «صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم دیدم سه گوسفندمان تلف شده‌اند. بر سر این موضوع با مادرم جروبحث کردم و حین مشاجره در حالی‌که از شدت خشم کنترلی بر خودم نداشتم با سلاح شکاری به او شلیک و به‌سرعت فرار کردم.»این متهم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد  و تحقیقات از وی ادامه دارد.
منبع: روزنامه شرق
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
دیوونه بوده این طرف آخه کی می تونه این کارو کنه