کد خبر: ۵۵۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

واکنش آیت الله ایمانی به برگزاری جشن خوابگاه‌ها در روز وفات حضرت زینب(س)

مسئولان متولی صدور مجوز جشن در دانشگاه شیراز در روز وفات حضرت زینب(س) باید پاسخگو باشند.

آیت الله ایمانی نسبت به برگزاری جشن در روز وفات حضرت زینب(س) در دانشگاه شیراز اظهار داشت: صدور محوز برای موسیقی و ارکستر مجاز در صورتی که هتک حرمت به حیثیت اهل بیت(ع) در روز شهادتشان نشود، ایرادی ندارد؛ در عیر این صورت طبیعی است که ارزش‌ها و قداست زیر سؤال می‌رود. طبیعی است که مسئولان متولی صدور مجوز جشن در دانشگاه شیراز در روز وفات حضرت زینب(س) باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: رعایت زمان و موقعیت برگزاری جشن ها ضروری است.

به گزارش شیرازه به نقل از نسیم؛ تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شیراز در اعتراض به ‘اهانت به ساحت مقدس حضرت زینب(س) و فضای استحاله فرهنگی’ بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده بود: ‘روند خزنده استحاله فرهنگی در دانشگاه شیراز شروع شده است و  ما دانشجویان حزب‌اللهی اجازه تکرار قضایای دوران اصلاحات را نمی‌دهیم’

در همین رابطه مدیر حوزه ریاست دانشگاه شیراز در پاسخ به اعتراض دانشجویان گفته بود: دانشجویان صنفی تبلیغات زیادی برای جشن انجام داده بودند؛ اگر لغو می‌شد نسبت به دین بدبین می‌شدند؛ حجت شرعی برای اجرای برنامه داشتیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
بی احترامی به اهل بیت(ع)به چه قیمتی و در برابر چه چیزی؟برادر حجت شرعیت هم اشتباهست.هیچ جای شرع نگفته اند که بی احترامی به اهل بیت کنید