کد خبر: ۵۶۱۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

سانسور یک «زنجیره انسانی» در شیراز به سبک خبرگزاری رسمی دولت+ تصاویر

خبرگزاری ایرنا در اقدامی غیرحرفه ای یک گزارش تصویری را ساعاتی بعد از انتشار از روی خروجی خود حذف کرد.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ ماجرای مصوبه اخیر شورای شهر شیراز مبنی بر احداث دو برج 25 طبقه در باغ فرزانه شیراز، حالا به یک مسئله کشوری تبدیل شده است؛ مسئله‌ای که دیگر با فشار این و آن، اثرات رسانه‌ای شده آن کاهش نمی‌یابد.

اما در این میان، در حالی که رسانه‌های استانی و کشوری بسیاری تصاویر زنجیره انسانی دانشجویان و گروه‌های حامی محیط زیست در مقابل باغ فرزانه را پوشش دادند، خبرگزاری ایرنا ترجیح داد تا ساعاتی پس از انتشار گزارش تصویری این زنجیره، خبر آن را از سایت خود حذف کند. به نظر می‌رسد این اقدام غیرحرفه‌ای خبرگزاری رسمی و وابسته به دولت، تحت فشار از سوی برخی مسئولین صورت گرفته باشد.


برای مشاهده تصویر با سایز اصلی روی عکس کلیک کنید
لینک خبر حذف شده ایرنا



لینک خبر حذف شده ایرنا هم چنان در گوگل قابل مشاهده است.

برخی از تصاویر منتشر شده توسط ایرنا که نام این خبرگزاری هم در آن درج شده را می توانید در ادامه ببینید؛






نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
Germany
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
0
احمدی استاندار فارس : در بخش دیگری از سخنان خود به چالشهایی که از سوی برخی دانشجویان در خصوص ساخت برج 25 طبقه خیابان زند هدایت می شود، گفت: باور کنید امروزه هر شهری را با ساختمان وخیابان های زیبا میشناسند.

وی تصریح کرد: بنده هرچقدر محاسبه می کنم که تضاد ساخت برج 25 طبقه رادر شهر سومین حرم اهل بیت(ع) را پیدا کنم به تضاد قابل توجهی نمی رسم که تنها باعث نگرانی است که برخی اجازه نمی دهند شهر پیشرفت داشته باشد


صرفا جهت اطلاع .. بیرونیها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
2
شما هم محافظه كاريد از خبر به اين مهمي معلوم نبود طرف زنجيره خودجوش ودلواپس هستيد كه فقط عكس بدون توضيح ماجراي ده ساله را اينطور لا پوشاني مي كنيد يا از سخنان استاندار وترس از تصويب آن در كميسيون ماده 5 يكسري عكس بي سرو ته زديد لطفا اول تكليف خودتان را روشن نماييد.
ناشناس
تبارک الله.از کجا چنین نتیجه ای گرفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
0
لطفا كمي از سوابق تصميمات شهرداران قبلي وفعلي ونيز شوراي شهر همزمان آن كه بارها مصوبه خود رابا مالك زير سوال بردند و در آخر هم شب عيد مالك توانست از طريق دادگاه شهرداري را محكوم نمايد شفاف سازي كنيد تا كمي هم دل آقاي سيد حسن روحاني كه دلواپس شفافيت دولت با مردم هستند كاسته شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
3
خبرگزاری ایرنا شرم کن