کد خبر: ۵۶۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی:

ساخت بیمارستان 240 تختخوابی در جهرم/ در بیمارستان‌های جهرم زیرمیزی وجود ندارد

خدمات بیمارستان فوق تخصصی جهرم نه تنها مردم این شهرستان بلکه جنوب استان را پوشش می دهد.
به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، محمدرضا رضایی در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان فوق تخصصی جهرم گفت: با ارائه تخصیص های مناسب این پروژه با لطف و عنایت مسئولان وزارت راه و شهرسازی باز هم فعال شد و پیش بینی می شود تا حداکثر  3 سال آینده این بیمارستان به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه خدمات بیمارستان فوق تخصصی جهرم نه تنها مردم این شهرستان بلکه جنوب استان را پوشش می دهد، افزود: خدمات پزشکی در جهرم ارزان است و در بیمارستان‌های این شهرستان چیزی به عنوان زیرمیزی نداریم. 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اشاره به خدمات بیمارستان‌های جهرم به نقاط مختلف استان فارس، بیان کرد:  تیم پزشکی فنی و برجسته ای در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند و این امر سبب شده تا حداقل 50 درصد از تخت های بیمارستان جهرم  در اختیار مردم غیر بومی باشد.

وی با بیان اینکه وجود بیمارستان فوق تخصصی در جهرم برای جنوب فارس بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: این بیمارستان فوق تخصصی با 240 تخت می تواند خدمات پزشکی را به تمام استان فارس و استان های مجاور ارائه دهد.

رضایی با بیان اینکه تلاش داریم این پروژه تا 3 سال آینده به بهره برداری برسد، عنوان کرد: با وجود تخصیص های خوب ارائه شده و اعتباراتی که  در سال های آینده به این پروژه تخصیص داده می‌شود امیدواریم شاهد تسریع در روند اجرای آن باشیم.

به گفته نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، انگیزه و اراده وزارت راه و شهرسازی و کمیسیون عمران بر این است تا پروژه های مورد نیاز مردم را در اولویت قرار داده و روند اجرای آن سرعت بیشتری پیدا کند.

 وی با اشاره به وسعت 26 هزار متر مربعی بیمارستان فوق تخصصی جهرم گفت: با مکاتبات انجام شده و اهدای 50 هکتار زمین مجاور این بیمارستان توسط آقای خواجه پور خیر این زمین، با راه اندازی شهر سلامت در جهرم تمام خدمات پزشکی به مردم ارائه شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
0
هر چه به انتخابات مجلس نزدیک می شویم از این تحر کات بی حاصل و عوام پسند بیشتر خواهید شنید البته مردم جهرم عزم خود را برای تغیر جزم کرده اند