کد خبر: ۵۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۳

گلایه شدید خطیب جمعه خرامه از عملکرد پلیس راه

حضور مستمر در جاده ها و برخورد با رانندگان متخلف از وظایف ذاتی پلیس راه است که متاسفانه این حضور در جاده خرامه شیراز بسیار کم رنگ است.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام موفق قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه و امام جمعه موقت این شهرستان، احساس قلبی، اظهار به زبان و برخورد فیزیکی را مراتب امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: رستگاری، برخورداری از رحمت الهی، اقامه واجبات الهی، از بین رفتن فساد و یاری خداوند از مهمترین آثار وجود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی ماهواره را ریشه بسیاری از منکرات جامعه معرفی کرد و همه مردم را به مبارزه با این پدیده خانمان سوز و منکر بزرگ دعوت نمود.

حجت الاسلام قانعی میل به شبکه های ماهواره ای با وجود شبکه های متنوع تلویزیونی داخلی را یک وسوسه شیطانی عنوان کرد و افزود: ماهواره با ورود به حریم خصوصی مردم و نمایش برنامه ها و سریال های غیر اخلاقی، اعتقادات و فرهنگ اسلامی خانواده را نشانه گرفته است.

امام جمعه موقت خرامه ضمن انتقاد شدید از عملکرد پلیس راه خرامه گفت: در هفته ای که گذشت حادثه ناگواری در جاده خرامه شیراز اتفاق افتاد و چهار خانواده را داغدار کرد، این حوادث تا کی باید دامن گیر مردم خرامه باشد؟

وی ادامه داد: حضور مستمر در جاده ها و برخورد با رانندگان متخلف از وظایف ذاتی پلیس راه است که متاسفانه این حضور در جاده خرامه شیراز بسیار کم رنگ است.

نظرات بینندگان