کد خبر: ۵۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۳

سرپرست انجمن خبرنگاران بسیجی (خواهر) رسانه های شیراز انتخاب شد

این انجمن با هدف حفظ انسجام، توانمند سازی مهارتی و تشکیلاتی خبرنگاران خواهر رسانه های شیراز فعالیت خواهد کرد.
به گزارش شیرازه، دومین جلسه انجمن خبرنگاران بسیجی (خواهر) رسانه های شیراز در روز چهارشنبه 4 تیر با حضور اسماعیل قزلسفلی(رئیس سازمان بسیج رسانه فارس) و میلاد امیری نژاد(مسئول کانون فعالان رسانه ای شیراز) و با مشارکت جمعی از خبرنگاران بسیجی(خواهر) رسانه های شیراز(روزنامه های محلی، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری تحلیلی) در سالن جلسات خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)تشکیل شد.

 در این جلسه اعضا پیرامون انتخاب رئیس و نائب رئیس این انجمن و چگونگی انجام فعالیت های این انجمن به هم اندیشی پرداختند. میلاد امیری نژاد(مسئول کانون فعالان رسانه ای شیراز) در جمع خواهران خبرنگار با اشاره به اینکه آسیب شناسی و تحلیل و بررسی مسائل روز از جمله رسالت های فعالان بسیجی رسانه های شیراز است.

وی ضمن تشریح فعالیت های انجمن خبرنگاران بسیجی (خواهر) رسانه های شیراز، گفت: بهره گیری از استعداد ها و توانمندیهای نخبه های بسیجی در حوزه رسانه، کمک به توسعه ظرفیت های مدیریتی در استان با استفاده از استعداد های فعالان رسانه و بصیرت افزایی چند جانبه اصحاب رسانه از جمله ماموریت های مهم این انجمن است.

در این جلسه ابتدا کاندیداها آمادگی خود را جهت پذیرش رئیس انجمن اعلام نمودند و سپس با حضور خبرنگاران بسیجی (خواهر) رسانه های شیراز انتخابات برای تعیین رئیس و قائم مقام این انجمن برگزار شد که در نتیجه خانم «نجمه اشرفی» از روزنامه سبحان با هشت رای به عنوان سرپرست انجمن خبرنگار بسیجی خواهر کانون فعالان رسانه ای شیراز و «الهام فاضل زاده» از خبرگزاری ایرنا استان فارس با هفت رای به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

 گفتنی است این انجمن با هدف حفظ انسجام، توانمند سازی مهارتی و تشکیلاتی خبرنگاران خواهر رسانه های شیراز فعالیت خواهد کرد و بستری برای ایفای نقش بهتر و موثرتر این عزیزان فراهم خواهد نمود.

 در جلسه آینده ساختار و سازمان (اساسنامه) این انجمن مورد بحث و بررسی قرار خواهدگرفت و اعضای شورای این انجمن نیز برگزیده و معرفی خواهند شد.
نظرات بینندگان