کد خبر: ۵۷۴۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۳

تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم در شیراز

پیکر پاک و مطهر شهید دادالله شیبانی و شهید نجیب الله مرادی، تبعه افغانستان که در سوریه در حال دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به دست تکفیری های تروریست به شهادت رسیده بودند، در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.

عکس: بهنام جعفری

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳
0
شهید شیبانی متولد و اهل شهرستان خرامه بودند.افتخاری برای خرامه ای ها
فاضل
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳
1
روحشان شاد. شهادت عزت ابدی است.
طاهری
United States of America
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳
0
با سلام و تشکر از مدیریت محترم این سایت به خاطر پوشش مراسم سردار شهید داداله (ماشاءالله) دهقان شیبانی و اعلام اینکه مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت این عزیز سفرکرده، در روز چهارشنبه 15 مرداد 93 از ساعت 17 تا 19 در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در بلوار پاسداران (زرهی) شیراز برگزار میگردد. بدینوسیله پیام تقدیر و تشکر خانواده آن شهید بزرگوار به شرح ذیل حضورتان تقدیم می گردد:


" بسم رب الشهداء و الصدیقین "
" و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون "

عشق داده توان به بال و پرم بسته سربند "یا علی" به سرم
حفظ صحنت کم از شهادت نیست پس جهاد است رفتنم به حرم

پندار ما این است كه ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند، اما حقیقت آن است كه زمان ما را با خود برده و شهدا مانده‌اند. "شهید آوینی"

هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نیست، لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر و شکیبایی به خرج می‌دهیم.

خداوند سبحان را شاکریم که مزد بندگان خالص خود را شهادت در راه خودش قرار داده و صبر تحمل این فراق سنگین را به ما عنایت نموده است.

امت شهیدپرور و قدرشناس، مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان گرانقدر و همکاران محترم سردار شهید داداله (ماشاءالله) دهقان شیبانی:

در مقام شما بزرگواران چه می‌توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را درون رگ‌های خسته‌مان جریان دادید.
بدینوسیله به حکم ادب و حق‌شناسی، از یکایک شما عزیزان، که با حضور پرشور خود در مراسم وداع با شهید در معراج‌الشهداء تهران، تشییع باشکوه در تهران و شیراز و همچنین مراسم خاکسپاری و ختم آن شهید والامقام، زحمات فراوانی را متحمل شدید و یا با ارسال پیام تسلیت و نصب پلاکارد و نثار تاج گل، با ما اظهار لطف و همدردی و ما را مورد تفقد قرار داده و مدیون لطف و غریق محبت‌های بی‌کران خویش و موجبات تسلی و تشفی آلام جانکاهمان و شادی روح آن مرحوم را فراهم نمودید، از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند متعال سرافرازی و سعادتمندی مسئلت داریم.

هرچند با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم؛ لیکن دست به دامان ذات کبریایی احدیت دراز و از درگاهش می‌خواهیم تا سلامتی، سعادت، سرافرازی، بهروزی و حضور در مركب نوراني امام زمان(عج) را در عصر ظهور نصیبتان گرداند و هرگونه که خود صلاح می‌داند پاسخگوی این همه الطاف شما عزیزان از روی عنایات الهی خویش باشد.

خانواده سردار شهید داداله دهقان شیبانی