کد خبر: ۵۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یک‌شنبه 22 تیر

از نفس تنگی قلب شیراز تا دستانی که در حنا ماند!

استاندار فارس از تولد دوباره صنایع فارس بی‌رمق فارس خبر داده است.

به گزارش شیرازه؛ «افسانه» تیتر زده:‌ »جدال بر سر عبور جاده از بختگان». این روزنامه به سراغ نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی رفته و با وی در رابطه با این جاده مصاحبه کرده. او با گلایه از آنانی که در این خصوص نامه نوشته اند و آن را دارای مشکل زیست محیطی دانسته‌اند، گفته:‌ »جاده مذکور هیچ گونه مشکل زیست محیطی به وجود نخواهد آورد». یادداشت امروز با تیتر «تابستان ما» به چاپ رسیده که نویسنده به موضوع اوقات فراغت در تابستان انتقادی کرده و از مشکلات در این زمینه گفته. در بخشی از متن آمده:‌ »برای گذراندن اوقات فراغت، زیرساخت های عمومی بسیار کمیابند و آنچه که هست خانواده ها و اشخاص از منابع مالی خود هزینه می کنند».

«خبرجنوب» از نفس تنگی قلب شیراز تیتر زده. این عنوان به بسته شده میدان امام حسین(ع) مربوط می‌شود که با وجود اعلام مسیرهای جایگزین از سوی شهرداری باعث ترافیک چند ساعته در خیابان زند شده و می‌شود. وجود خط ویژه هم تاثیر بسیاری در این ترافیک داشته و مردم خواهان برداشتن خط ویژه در مدت زمان احداث ایستگاه مترو ستاد هستند. «برگزاری راهپیمایی بزرگ حجاب و عفاف در شیراز» دیگر عنوان صفحه اول این روزنامه است که مربوط به اجتماع 5 هزار نفری در بوستان آزادی است. این تجمع دیروز به همت بسیج خواهران ناحیه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد. بیمه کارگران ساختمانی همچنان ابلاغ نشده و برای کارگران این بخش مشکلات فراوانی ایجاد کرده است. خبرجنوب در این رابطه تیتر زده: «دست کارگران ساختمانی فارس در حنا ماند!» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز دیروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مسجد محوری از ابتدای مرداد ماه در شیراز خبر داده و همچنین پیشنهاد داده مسجد جامع عتیق به موزه دایمی قرآن تبدیل شود. شرح کامل این خبر را می‌توانید در صفحات داخلی خبرجنوب بخوانید.

«نیم‌نگاه» به سراغ تیترهای کشوری رفته و تیتری نه چندان درخور را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده:‌ «جزییات هولناک اخاذی از زنان در تانگو!» عکسی از بمباران و تخریب مساجد غزه از دیگر عناوین صفحه اول این روزنامه است که در رابطه و به نقل از یک سازمان حقوق بشری اروپایی تیتر زده:‌ »اسراییل هر 3 دقیقه یک بار غزه را مورد هدف قرار می دهد».

«عصرمردم» صحبت‌های نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی را تیتر یک خود کرده. ذوالانوار ابراز امیدواری کرده که دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو با مترو به مدرسه بروند. قادری هم گفته اگر منِ نماینده حرف نزنم چه کسی حرف بزند. مدیرکل روابط عمومی و بین الملل استانداری فارس اما به بازدید از این روزنامه رفته و در این بازدید گفته:‌ »قطار از ریل خارج شده روابط عمومی ها را باز می گردانیم» که در قالب عکس صفحه اول به چاپ رسیده است. استاندار فارس هم به جمع نمازگراران مسجد بیت المهدی(عج) رفته و در جمع آنان گفته: «صنایع از کار افتاده فارس در حال «تولد دوباره» هستند» که در صفحات داخلی این روزنامه تیتر شده است.

نظرات بینندگان