کد خبر: ۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 31 تیر

حسرت شیراز برای یک قطره آب/ دلواپسان و مواد مخدر!

گرانی به کرایه سرویس‌های مدارس هم رسیده و شورای شهر شیراز با افزایش 25 درصدی کرایه‌ها موافقت کرده است.

به گزارش شیرازه؛ «عصرمردم» سخنان رییس شورای تبلیغات اسلامی فارس را تیتر یک خود کرده که گفته: «مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات صهیونیست ها ساکتند». عکسی از کودک فلسطینی و آمار شهدا و زخمیان هجوم بی‌رحمانه اسراییل به باریکه‌ی غزه، از دیگر عناوین صفحه اول این روزنامه است. «مخالفت شورای شهر با حضور نماینده خبرنگاران در سفر وایمار» تیتر داخلی این روزنامه است. و در پایان کاریکاتور امروز و سرعت سازمان ملل در کمک رسانی؛

«افسانه» تیتر یک امروز خود را به صحبت رییس شورای شهر شیراز اختصاص داده که تقصیر قفل شدن ترافیک طرح توسعه شاهچراغ(ع) را به گردن دیگران انداخته و شورا و شهرداری را مبرا کرده است. عکس امروز هم مربوط به معضل ترافیک این روزهای شیراز است و تیتر آن مربوط به راهکارهای شهرداری برای حل این بحران است که امیدواریم بتواند این مشکل را حل کند. یادداشت امروز اما به موبایل و «موبایلیست ها» پرداخته و گفته امروز 85 درصد از مردم ایران موبایل دارند و از این گفته که میزان استفاده مردم از تلفن همراه یکی از شاخص‌های اندازه‌گیری فقر است که فرضیه کاهش فقر را پررنگ‌تر می کند!

«خبرجنوب» از حسرت شمال غرب شیراز برای یک قطره آب، تیتر زده و موضوع افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس را نیز تیتر کرده. شورای شهر در جلسه دیروز با افزایش 25 درصدی نرخ کرایه سرویس‌های سواری، 30 درصدی ون و 20 درصدی مینی‌بوس‌ها موافقت کرده است. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راه‌پیمایی روز قدس در 120 نقطه در فارس خبر داده است. این خبر در صدر اخبار داخلی این روزنامه به چاپ رسیده است. «ماه‌فرخان میراثی در حصار» تیتر صفحه گردشگری این روزنامه است که دوربین خود را به این روستا برده و از ثبت این آثار در فهرست آثار ملی گفته است.

«نیم‌نگاه» صحبت استاندار در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را تیتر یک خود کرده که گفته: «کاش دلواپسان کمی هم برای خطر مواد مخدر دلواپسی داشتند». فعلا رسم شده همه مسئولان، وقتی به مشکل بزرگی میخورند، می گویند ای کاش دلواپسان اینجا هم بودند. البته عمده نظر ایناست که ای کاش دلواپسان اینجا هم باشند تا در موضوع هسته ای نباشند! عکسی هم از نشست این شورا در صفحه اول خودنمایی میکند. خبر مربوط به افزایش نرخ کرایه سرویس‌های مدارس هم از دیگر عناوین صفحه اول نیم‌نگاه است.

نظرات بینندگان