کد خبر: ۵۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه:

نماز جمعه وسیله ارتباط مردم و رهبر معظم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: نماز جمعه شبکه تأثیرگذار در ابعاد مختلف و وسیله ارتباط مردم و رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های دیروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: از گروه‌های فریب‌خورده که برنامه‌های خود را به خواسته اسرائیل انجام داده‌اند، دعوت به بازگشت دارم.

وی افزود: وحدت امت اسلامی رمز موفقیت بر دشمنان و تفرق خواسته رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: قدس شریف تمام مسلمانان را صدا می‌زند و امروز همه مسلمانان جهان به میدان آمدند اما گروه‌هایی که فریب دشمنان اسلام را خورده‌اند و برنامه‌های خود را در راستای خواسته‌های آمریکا و انگلیس قرار داده‌اند باید به آن جهادی بازگردند که پیامبر دستور داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: جهادی که پیامبر دستور داده‌اند جهاد برادر دینی در برابر برادر و کشتار برادر مذهبی نیست بلکه جهاد با اسرائیل و استکبار جهانی است.

خطیب نماز جمعه شیراز تصریح کرد: امروز می‌بینیم که با پول دولت‌های حاکم بر برخی از کشورهای اسلامی، جوانان مسلمان را برای از بین بردن امکانات کشورهای اسلامی حرکت می‌دهند و به سلاح دشمن بدل شده‌اند.

ایمانی بیان کرد: امروز فلسطین مورد هجمه وحشیانه قرار گرفته اما قدس شریف مسلمانان را صدا می‌زند و این گروه‌ها هر گاه از اشتباه خود برگردند امکان توبه وجود دارد که وحدت امت اسلامی در اولویت است.

نماز عید در چند نقطه برگزار شود

امام جمعه شیراز در فراز دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: اگر نماز عید در چند نقطه این شهر به گونه‌ای باشکوه برگزار می‌شد از جهاتی مناسب بود.

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین گفت: نماز جمعه شبکه تأثیرگذار در ابعاد مختلف و وسیله ارتباط مردم و رهبر معظم انقلاب است.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: نماز جمعه پشتوانه محکمی در پیشبرد انقلاب اسلامی است، و عاملی موثر، بزرگ و پشتوانه محکم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که ملت باید این سنگر اسلامی را هرچه عزیزتر و بلند پایه‌تر حفظ کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم جایگاه بلند نماز جمعه که ثمرات پیروزی انقلاب است بهتر از گذشته رسالت خود را در رساندن پیام آرمان‌های بلند انقلاب انجام دهد.

امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه مردم امروز به شایستگی حمایت خود را از فلسطین اعلام کردند، بیان کرد: امروز به شایستگی در برابر چشمان خیره جهانیان به صحنه آمدیم و در مقابل زورگویی‌ها و تجاوزات، حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردیم.

وی ابراز داشت: امروز به شایستگی در صحنه آمدید و در مقابل سودجویی‌ها حمایت خود را از فلسطین اعلام کردید. برائت و بیزاری جستن شما از آمریکا با زبان روزه در هوای گرم جنوب عبادتی شایسته است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان