کد خبر: ۵۹۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
فرماندار قیروکارزین خبر داد:

امسال دو هفته به عنوان هفته دولت خواهیم داشت

خبرنگاران شهرستان بدون داشتن امکانات اولیه خبرنگاری با تمام وجود سعی در انتشار اخبار شهرستان به سطح استان و کشور را دارند.
به گزارش شیرازه به نقل از پرگون اشکان کاظمی فرماندار شهرستان قیروکارزین در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره اوضاع غزه گفت: نسل کشی و اقدامات غیر انسانی صهیونیست ها در غزه دل هر انسانی چه مسلمان و چه غیر مسلمان را به درد می آورد و نشانه آن حمایت اکثر مردم دنیا از مردم مظلوم غزه است.

وی گفت: اما متاسفانه سردمداران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که ادعای مسلمان بودن دارند با سکوت معنی دار خود پرده از چهره واقعی شان برداشته شد و ماهیت اسلام آمریکایی خود را نشان دادند.

کاظمی تصریح کرد: امروزه مشخص شده است که هدف اصلی از تجاوزات به غزه تنها این منطقه کوچک نیست بلکه هدف اسلام است و آن هم نه اسلام آمریکایی بلکه اسلام ناب محمدی که در راس آنها کشور جمهوری اسلامی ایران است و چون نمی توانند با ایران مقابله مستقیم داشته باشند از طریق کشورهای دیگر وارد می شوند.

فرماندار قیروکارزین ادامه داد: حمایت کشورهای عربی از اسرائیل در قالب های مختلف از فرستادن پزشک بصورت جاسوس گرفته تا کمک های اطلاعاتی و بستن گذرگاه توسط مصر همه لکه های ننگی بر پیشانی این کشور هاست که در تاریخ خواهد ماند و سلاطین عرب برای اینکه چند روزی در زیر پرچم آمریکا رفاه داشته باشند هر نوع خیانتی را به اسلام میکنند که اینها نشان دهند ایمان ضعیف و سست آنهاست و حمایت قاطع ایران و در راس رهبری معظم انقلاب از مردم فلسطین و همه مظلومان جهان نشان از ایمان و پایداری ملت ایران از اسلام و مسلمانان است.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: از 24 مرداد و همزمان با آغاز دولت آقای روحانی هفته دولت نیز آغازمی شود که بنابراین امسال دو هفته به عنوان هفته دولت خواهیم داشت.

وی گفت: برنامه های متنوعی برای هفته دولت در سطح شهرستان در نظر گرفته شده و مسئولان و پرسنل ادارات باید در برنامه ها بصورت پرشور شرکت کنند.

وی ادامه داد: در این هفته برنامه ای برای تمامی پرسنل ادارات شهرستان داریم که در این برنامه از کارمندان نمونه تقدیر خواهد شد.

فرماندار قیروکارزین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری شغلی است که فقط عشق و علاقه می تواند باعث شود کسی در این راه پا بگذارد.

وی در خصوص خبرنگاران شهرستان گفت: خبرنگاران شهرستان بدون داشتن امکانات اولیه خبرنگاری با تمام وجود سعی در انتشار اخبار شهرستان به سطح استان و کشور را دارند.

کاظمی با انتقاد از برخی ادارات گفت: هیچ کس نمی تواند بگوید توسعه یک منطقه بدون انعکاس اخبار آن منطقه ممکن است و متاسفانه برخی از ادارات شهرستان در این امر کوتاهی کرده و گزارشات اقدامات انجام شده را به خبرنگاران نمی دهند که این باعث جلوگیری از شناخت تر شدن شهرستان می شود.

فرماندار قیروکارزین تصریح کرد: مسائل و مشکلات شهرستان و همچنین کارهای انجام شده در شهرستان حق مردم است تا از آنها آگاهی یابند و این امر بر عهده خبرنگاران است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دلسوز بی طرف حتمابخوانید
United States of America
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
1
احسنت براین فرماندار دوهفته چی میخواهید افتتاح نمایید