کد خبر: ۵۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
به همت جوانان شیراز

جمع آوری کمک‌های دارویی برای مجاهدین و مردم عراق آغاز شد+ مکان های تحویل در شیراز

جمعی از جوانان شیرازی جهت جمع آوری کمک های دارویی شهروندان برای مجاهدین و مردم عراق فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش شیرازه هم‌زمان با فراخوان سهیل کریمی مستندساز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای جمع‌آوری کمک‌های دارویی مردم ایران و ارسال آن برای مجاهدان و مردم عراق که این روزها در مقابل گروه تروریستی داعش مشغول جهاد هستند، جزئیات جمع‌آوری این کمک‌ها در شیراز نیز اعلام شد.

بر این اساس، شهروندان شیرازی می‌توانند کمک‌های دارویی خود را از امروز تا دوشنبه 27 مرداد ماه به افراد مسئول در مکان‌های زیر تحویل دهند؛

1- مسجد حضرت رسول اعظم(ص)، خیابان فضیلت (هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء)

2- مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، بلوار نصر (هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء)

3- دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، میدان ارم، پردیس دانشگاه شیراز (از ساعت 10 الی )

4- دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور، میدان دانشجو، ابتدای خیابان ساحلی (از ساعت 10 الی 13)

5- بر اساس آن چه شب گذشته در کانون رهپویان وصال شیراز از سوی حجت الاسلام انجوی‌نژاد اعلام شد، در جلسه آتی این کانون در شنبه هفته بعد نیز اقلام دارویی جمع‌آوری می‌شود.

اقلام دارویی و بهداشتی مورد نیاز جهت ارسال برای مجاهدان عراقی عبارت‌اند از؛ کمک‌های اولیه، داروهای مسکن، آنتی بیوتیک، باند و گاز استریل، سرم قندی، بتادین و ... گفتنی است باید حداقل شش ماه تا تاریخ انقضا این اقلام زمان باقی مانده باشد و علاوه بر این بسته‌های دارو به هیچ وجه استفاده نشده و به صورت کامل باشند به عنوان مثال بسته‌های قرص یا شیشه‌های شربت استفاده شده تحویل گرفته نمی‌شود.

جهت هماهنگی‌های بیشتر می‌توانید با شماره 09102322400 تماس حاصل فرمائید.



سهیل کریمی روز گذشته در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

بچه شیعه! ما هم داریم امتحان مى شیم. امکان جنگیدن نداریم؟ به مون ویزا نمى دند؟ آموزش ندیدیم؟ اجازه ى ولى نیاز هست؟ مى خوایم تو ثواب جهاد شرکت داشته باشیم؟ بسم الله. یه راه نشون مى دم. دوستان و عزیزان و هم قطاراى ما تو عراق منتظرند. نه خرج داره و نه پول مى خواد و نه هزینه برداره. برید سر یخ چال و جعبه ى کمک هاى اولیه ى خونه تون. هر چى داروى مازاد مُسکن، ضدسرماخورده گى، آنتى بیوتیک، باند و گاز استریل، بتادین و هر چى که به درد کمک هاى اولیه مى خوره و تو خونه به ش نیاز ندارید، جمع کنید و به من اطلاع بدید. رزمنده گان بصره، العماره، ناصریه، دیوانیه، سماوه، کوت، حله، نجف، کربلا، بغداد و… سخت محتاج داروهاى دم دستى شماند. دست یارى دراز کردند. حداقل تو این مقدار غیرت مندى خودمون رو ثابت کنیم

نکته: داروها حداقل شش ماه تا تاریخ انقضا مهلت داشته باشه.

نکته: تا مى تونید دوستان تون رو خبر کنید و هر کدوم تون یک رسانه باشید. (مثل بچه هاى بابلسر و شیراز و تهران که در این چند روز اعلام اولیه در نمازهاى جمعه و مراکز آموزشى و محل هاى تجمع، ایست گاه جمع آورى داروهاى مورد نیاز رزمنده گان مقاومت رو راه انداختند)

نظرات بینندگان