کد خبر: ۵۹۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

همایش «جوان و اندیشه» در لارستان با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنجم و ششم و هفتم شهریور ماه در لارستان حضور خواهند یافت.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از لادستان، دبیر این همایش با خبر حضور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اسامی نمایندگانی که در این همایش جهت شرکت اعلام آمادگی نموده اند را برشمرد: حجت الاسلام والمسلمین سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، حجت الاسلام کیایی نژاد، سید مرتضی حسینی، علی مطهری، سید علی طاهری، آیت الله رضا آشتیانی و دکتر شجاعی کیاسری و ۲ نفر از معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر کاراندیش، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد جناب آقای مراد خانی و مدیر کل صدا و سیمای استان فارس دکتر کشفی.

منیری در خصوص جزئیات برنامه ها گفت: مهمانان همایش ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۵ شهریور ماه به لارستان وارد خواهند شد و در وردی شهر لطیفی مورد استقبال مسئولین و مردم لارستان قرار خواهند گرفت.

ضیافت شامی را در باغ نشاط خواهیم داشت در فضایی سنتی که به بهترین نحو غذاها و خوراکی های محلی لار و آثار صنایع دستی منطقه به نمایش گذاشته خواهد شد.

جلسه ی دیدار با علمای اهل تسنن و تشیع منطقه پنج شنبه ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن شهید امامی فرمانداری لارستان برگزار می شود و سخنرآنان آن علمای اهل تسنن مناطق لارستان و تشیع منطقه و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خواهند بود.

و در روز جمعه ساعت ۹ صبح دیداری با هنرمندان، قاریان، فرهنگیان خواهند داشت که تنی چند از این افراد به ایراد سخن خواهند پرداخت و کمیسیون فرهنگی مجلس به پاسخگویی آنان.

منیری در پایان صحبت های خود اعلام داشت مدعوین محترم دعوت شده به همایش بازدیدهایی از بناهای تاریخی منطقه نیز خواهند داشت.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
0
ّبایدم به حاشیه برده بشه این خبر و تو آخرین عناوین باشه چون ....