کد خبر: ۵۹۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
آیت الله صدیقی:

جریان «شیرازی» مستقیما از حسینیه های خود با لندن و آمریکا در ارتباطند

متاسفانه دشمن در این زمینه کار می کند و شما باید هیئت هایتان را هرچه می توانید به نحوی ارائه کنید که بیشتر شکار دل کند
به گزارش شیرازه، آیت‌الله صدیقی در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مداحان فارس پیرامون راهکارهای لازم برای بعضی از هئیت ها که خط سکولار بودن را دنبال می کنند اظهار کرد: امروزه ما باید جاذبه هیئت های ولایی و انقلابی را بالا برده و به آنها رونق ببخشیم یعنی هرچه جاذبه را بیشتر بالا ببریم جوانانی که دارای فطرت پاک هستند بیشتر به این سمت می آیند اما برای حل این مشکل اساسی باید یک حرکت ملی و سیاسی بوجود بیاید که فعلا عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای تکامل این حرکت باید نهادهای فرهنگی، حوزه های علمیه و علمای شهر دست به دست هم بدهند، برنامه ریزی کنند و اتاق های فکر داشته باشند تصریح کرد: متاسفانه دشمن در این زمینه کار می کند و شما باید انشاا... هیئت هایتان را هرچه می توانید به نحوی ارائه کنید که بیشتر شکار دل کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انسان وقتی حق و باطل را برای مردم خوب معرفی کرد و حق را خوب جلوه داد گفت: با این کار ما میخواهیم در مجالس امام حسین(ع) دنبال هدف آن حضرت باشیم اما عدم آشنایی ها، نبود جاذبه های لازم باعث می شود که مردم بنام امام حسین(ع) وارد مجالس بیراهه شوند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر نفوذ گروههای منتسب به سید صادق شیرازی به درون هیئت های مذهبی بیشتر شده است اظهار کرد: با این کشفیاتی که اخیرا انجام شد ارتباط اینها با لندن و آمریکا و اینکه بصورت مستقیم از حسینیه های خود با آنها در ارتباط هستند اثبات و باید با مستند به آنها ارائه شود.

وی در پایان بیان داشت: انشاا... با توکل برخدا معرفت ها و بصیرت ها را بالا برده و رونق و جاذبه مجالس و هیئت های انقلابی را بیشتر کنیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بچه هیئتی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
2
متاسفانه اینقدر با فرقه شیرازی ها برخوردی صورت نگرفته که روز به روز دارند به گستاخی هاشون ادامه میدهند.
بازم ایول به شما که همچین خبری رو زدید.
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
0
لطفا یه کم بیشتر در خصوص شیرازی ها توضیح بدین.ممنون