کد خبر: ۵۹۷۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ پنج‌شنبه 6 شهریور

«سود بانک‌ها مردم را لاشخور می‌کند»!

همه‌ی روزنامه‌های فاس به موضوع دیدار رهبر انقلاب و اعضای هیات دولت که به مناسبت هفته دولت برگزار شده، پرداخته اند.

به گزارش شیرازه؛ «خبرجنوب» تیتر زده: «جواهر پارسی در راه شیراز». گران‌ترین قطار اروپا قرار است طی سفری 14 روزه تحت عنوان «جواهر پارسی»، از مبدا مجارستان سفر خود را آغاز کند و در ایران به این سفر خاتمه دهد. این روزنامه این سفر را به انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور ایران منصوب کرده و گفته بعد از انتخاب وی تعداد توریست‌هایی که به ایران سفر می‌کنند افزایش یافته است. تیتر دیگر این روزنامه به صحبت‌های آیت الله حائری در مورد سود بانکی مربوط می‌شود که گفته: «سود بانک‌ها مردم را لاشخور می کند». وی این صحبت را در مصاحبه با یکی از سایت‌ها بیان کرده و افزوده: «اول باید پولمان را همچون صدر اسلام مال کنیم تا نیازی به مضاربه و بهره و این برنامه ها نداشته باشد». آیت الله ایمانی هم در جمع آمرین گفته: «امر به معروف و نهی از منکر رشوه خواری و کم کاری در ادارات را بهبود می بخشد» که این موضوع، تیتر دیگر این روزنامه را به خود اختصاص داده است. خبرجنوب اما به مناسب روز دختر به سراغ دختران موفق رفته و مصاحبه‌ای با آنان ترتیب داده. این مصاحبه نیز در صفحه اول با تیتر «جنس ما ضعیف نیست!» جاخوش کرده است.

«عصرمردم» صفحه اول خود را به نشست دیروز اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب اختصاص داده و در کنار عکسی از این مراسم تیتر زده: «قدردانی رهبر معظم انقلاب از عملکرد یکساله دولت یازدهم». صفحه دوم این روزنامه هم تمام و کمال از نشست دیروز رهبر انقلاب گفته است. صدر اخبار داخلی این روزنامه اما به «پیاده‌روی 12 هزار زایر فارسی به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع)» اختصاص یافته که به نقل از مشاور تولیت و رییس حوزه علمیه‌ی این آستان ملکوتی به چاپ رسیده است. و در پایان فارس در آیینه کاریکاتور؛

«افسانه» هم تیتر یک خود را به نشست دیروز رهبر انقلاب و دولت اختصاص داده و تیتر زده: «برخی انتقاد ها از دولت تند و غیر منصفانه است» عکس امروز هم به کوچه باغ‌های قصردشت مربوط است که قرار است احیا شود. رییس سازمان آب و فاضلاب شیراز هم گفته: «طرح دریافت جریمه نقدی یا قطع انشعاب مشترکین پرمصرف در شیراز اجرایی می شود» که در صفحات داخلی خودنمایی می‌کند. «آتش سوزی منابع طبیعی فارس دو برابر شد» تیتر دیگر صفحات داخلی این روزنامه است که به نقل از مدیرکل منابع طبیعی فارس به چاپ رسیده است. امیدواریم با عزم جزم مسئولین و کمک مردم این معضل هرچه سریع‌تر برطرف شود.

«نیم‌نگاه» از زاویه‌ای متفاوتی به نشست دیروز دولت و رهبر معظم انقلاب نگاه کرده و با دو تیتر به سراغ این مطلب رفته؛ اول اینکه به نقل از رهبر انقلاب تیتر زده: «یکی از مشکلات جدی کشور، بنگاه داری بانک هاست»، دوما در کنار عکسی از این نشست، 15 توصیه رهبر انقلاب به دولت را تیتر کرده است. تیتر دیگر امروز این روزنامه مربوط به صدور پروانه ساختمان و تایید آن است که قرار است تمام و کمال به دفاتر پیشخوان سپرده شود. این را یکی از اعضای شورای شهر شیراز خبر داده. همچنین این عضو شورا از انتقال پایانه کاراندیش به خارج از شهر که در دستور کار شورا قرار گرفته، خبر داده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
0
چطور است كه هر ساله شركتهاي زيادي ورشكست ميكنند و مال و دارايي خود را از دست ميدهند اما اين بانكها يك بار هم به سرمايه گزاران خود ضرر بانكي كه نميدهند هيچ بلكه سود بيشتر نيز ميدهد .
شيرازي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
0
آقاي شيرازه لطفا" فرمايش آیت الله حائری راتحليل بفرماييد ،اگرمقدوراست
صابر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
0
فكرمي كنم منظور حضرت آقا ، آقازاده ها باشند؟التماس دعا