کد خبر: ۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

استفاده شخصی ار خودرو های دولتی در لامرد + عکس

عینی ترین سوء استفاده از اموال دولتی سوء استفاده شخصی از خودروهای دولتی است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، اين روزها شاهد استفاده غير قانوني و شخصي برخي کارمندان و مسئولان ادارات لامرد از اموال دولتي و بيت المال هستيم .باتوجه به اينكه اين موضوع در اذهان عامه مردم خوش جلوه نمي كند ولي متاسفانه به صورت يك فرهنگ در آمده است كه هركس مسئول يك نهاد شد، مي تواند به اشكال مختلف در اموال آن تصرف نمايد.

لامرود نوشت: عینی ترین سوء استفاده از اموال دولتی سوء استفاده شخصی از خودروهای دولتی است.  استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از بی احترامی به مقررات و قانون است. علی رغم قوانین صریح و تأکید مسئولان مبنی بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی، متأسفانه شاهد این گونه بی نظمی ها در سطح شهرستان هستیم.

همینطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید استفاده شخصی از خودروی توسط یکی از نیروهای دولت در مقابل یک آموزشگاه را نشان می دهد که دقایقی قبل از اذان مغرب به ثبت رسیده است.

همچنین در ادامه تصویر خودروی پراید دولتی در یک مراسم عروسی را مشاهده می کنید که در ساعت 00:30 دقیقه بامداد به ثبت رسیده است.

محمود صفری فرماندار لامرد در گفتگو با خبرنگار لامرود به اشاره به غیر قانونی بودن استفاده شخصی از خودرو های دولتی اظهار داشت: شما خبرنگاران در صورت مشاهده چنین تخلفاتی این اقدامات غیر قانونی را رسانه ای کنید.

هرگونه استفاده شخصی از خودروهای با پلاک دولتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد در خارج از ساعات اداری و بدون برگ مأموریت، نیروی انتظامی موظف به توقیف خودرو می‌باشد.


نظرات بینندگان