کد خبر: ۶۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
رئیس ستاد بازسازی عتبات فارس خبر داد

ساخت هتل 4 ستاره در کربلا و زائرسرای 400 نفره در مشهد برای مردم فارس

این هتل نزدیک به حرم و با همکاری آحاد مردم ساخته می‌شود و برای 50 سال فارس بهره‌برداری می‌کند.
به گزارش شیرازه، جابر مهدیار روز گذشته با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس برای حفظ کرامت انسانی بوده و این حفظ کرامت باید در صحنه‌های مختلف همچنان خودش را نشان دهد.

به نوشته خبرگزاری تسنیم، وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف کارمندان دولت تکریم ارباب رجوع است، گفت: یکی از وظایف مدیران دولت تکریم مدیران تحت امر هم به لحاظ شخصیت اجتماعی و هم به لحاظ جایگاه است.

مهدیار افزود: هر مدیری در هر دستگاهی و در هر جایگاهی که هست اگر نسبت به مدیران تحت امرش نگاه تکریمی نداشته باشد آن مدیر شخصیت اجتماعی قابل قبولی ندارد و از لحاظ دینی نیز جایگاهی ندارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات در فارس  از ساخت هتل 4 ستاره برای استان فارس در کربلای معلی خاطرنشان کرد: این هتل نزدیک به حرم و با همکاری آحاد مردم ساخته می‌شود و برای 50 سال فارس بهره‌برداری می‌کند.

وی تصریح کرد: این هتل با 14 طبقه با وسعت 830 متر و 12 هزار متر زیر بنا به مدت سه سال توسط خیرین و مردم استان فارس ساخته می‌شود.
مهدیار از ساخت زائرسرای مردم فارس در مشهد خبر داد  و گفت: با 1040 متر در مشهد مقدس ساخته می‌شود و در صدد برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم حدود 400 نفر در هر شب در مشهد مقدس به عنوان زائر اسکان دهیم.

وی از ساخت صحن حضرت زهرا (س) خبر داد و افزود: برای ساخت درب‌های مورد نیاز صحن مطهر حضرت زهرا (س) از نذورات کشوری استفاده شده است.

مهدیار خاطرنشان کرد: 2 صندوق بزرگ خاتم نیز  برای داخل ضریح امامین کاظمین (ع) ساخته شده و مراحل پایانی را می‌گذراند و به لطف الهی زمینه‌های واگذاری به کاظمین فراهم می‌شود.


نظرات بینندگان