کد خبر: ۶۱۱۱۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳

مسئولین حراست و بازرسی شهرداری شیراز منصوب شدند

هنوز هم ما تعاوني‌هايي داريم كه خارج از محدوده و به اسم تعاوني‌ های مسکن زمين مي‌خرند و به مردم تحميل مي‌كنند
به گزارش شیرازه، شهردار شيراز گفت: براي محقق شدن اقتصاد مقاومتي نيازمند كار در همه حوزه‌ها هستيم، بايد كمتر حرف زد و بيشتر عمل كرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شیراز، مهندس عليرضا پاك‌فطرت در مراسم معارفه مدیران بازرسی و حراست شهرداری شیراز، گفت: بي‌ترديد اگر امروز شهدا بودند، تمام توجهشان معطوف به محقق شدن منويات مقام معظم رهبري بود.

وي با بيان اينكه جوامع مختلف در ادوار تاريخ بيشترين لطمه را زماني خوردند كه كار و تلاش را برای رسیدن به هدف فراموش کردند، گفت: زماني كه ولايت فقيه مهمترين وظيفه همه را تلاش جهادي عنوان فرموده اند، هيچ بهانه‌اي براي كار نكردن و سكون پذيرفتني نيست، امروز حجت بر همه تمام شده است.
شهردار شيراز با قدرداني از مدير سابق مجموعه های حراست و بازرسی شهرداري، گفت: يكي از ملزومات دست‌يابي به اهداف برنامه‌هاي مختلف خصوصا در حوزه اقتصاد، وحدت است، وحدتي كه هم در درون و هم در بيرون همه مجموعه‌ها بايد اتفاق بيفتد.

وی افزود: زماني‌ مي‌توان موفق عمل كرد و به موفقيت اميدوار بود كه همه دستگاه‌های مرتبط، داراي وحدت رويه و هم‌افزايي باشند.

علیرضا پاك‌فطرت با اشاره به وظايف مجموعه حراست در هر دستگاهي، ضمن تصريح اينكه مهترين اصل در حراست، تلاش در جهت حفظ وحدت مجموعه‌ها است، گفت: اگر در يك جامعه شاهد وحدت رويه بوديم، آرامش در آن اجتماع مشهود خواهد بود و اين آرامش منتهي بر ارتقای رضايت‌مندي مردم خواهد شد.

شهردار شيراز با بيان اينكه نقش بازرسی و حراست، برنامه‌ريزي و نظارت در مسير بهبود روش‌ها است، گفت: زماني كه شاهد وقوع يك اتفاق مشابه در چند منطقه از شهرداري هستيم، اين به‌معناي لزوم تعريف ضابطه است.

او لزوم رصد تمام رويدادهاي حادث شده در مجموعه‌هاي مختلف را يادآور و متذكر شد: يكي از وظايف مهم حراست برنامه‌ريزي براي جلوگيري از بروز مشكل است.

شهردار شيراز با تاكيد براينكه مجموعه حراست مي‌تواند در موضوع مصرف بهينه نيز ورود كند، گفت: مصرف بهينه نداشتن، زمينه ساز افزايش هزينه‌ها بوده و هست، شهرداري نيز به‌واسطه تعدد سازمانها، نيروهاي انساني و پراكندگي مجموعه، از دستگاه‌هايي است كه بيشتر نياز به نظارت در موضوع مصرف بهينه دارد.

علیرضا پاك‌فطرت با اشاره به لزوم توجه و نظارت دقيق بر موضوع تعاوني‌ها، گفت: هنوز هم ما تعاوني‌هايي داريم كه خارج از محدوده و به اسم تعاوني‌ های مسکن زمين مي‌خرند و به مردم تحميل مي‌كنند كه در اين مورد حراست مي‌تواند وارد شده و از وقوع تخلفات پيشگيري كند.

شهردار شيراز هوشياري بالا، دقت در تمام مسائل، تعهد، تجربه و آشنا با گردش امور در مجموعه‌هاي مختلف را از ملزومات نيروهاي فعال و مديران حراست و بازرسي دانست و تاكيد كرد: بايد بيشترين توان خود را صرف جذب حداكثري و دفع حداقلي كنيم.

براساس اين گزارش، مديركل حراست استان فارس نيز گفت: جايگاه حراست در دستگاه‌هاي اجرايي، جايگاه حاكميتي است.

موحد ادامه داد: در اين موضوع مي‌طلبد كه حراست، فرابخشي، فرا جناحي و فرا دستگاهي عمل كند، به شكلي كه همه افراد با سلايق مختلف، با وحدت رويه در كنار هم براي رسيدن به اهداف تبيين شده، تلاش كنند.

وي يكي از اهداف ايجاد حراست در هر دستگاهي را هموار كردن مسير اعتلا و پيشرفت مجموعه دانست و گفت: هنر فعالان حراست پيش‌قدم بودن در همه عرصه‌ها است، كسانيكه در اين مجموعه فعاليت مي‌كنند، همواره بايد چند قدم جلوتر از ديگران باشند تا با وقوف كامل، از بروز آسيب‌ها جلوگيري كنند.

براساس اين گزارش، در ادامه مراسم با قدرداني از عملكرد و اقدامات انجام شده در زمان مسئوليت علیرضا جمشيدي، با حکم شهردار شیراز، بهزاد علی ثابت سروستانی به‌عنوان مدير جديد حراست شهرداري شيراز و علیرضا جمشيدي به‌عنوان مدير بازرسي و ارزيابي عملكرد شهرداري شيراز معرفي شدند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳
0
آقاي شهردارمحترم ، آيافقط وظيفه شهداست كه تمام توجهشان معطوف به محقق شدن منويات مقام معظم رهبري باشد؟!براي مسئولين زنده وظيفه اي تعريف نكرديد ؟! براي آقاي علي ثابت سروستاني آرزوي موفقيت دارم.
شيرازي
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳
0
ضابطه كه تعريف شده عمل به آن مهم است!! كه براي بعضي ها يك جور ديگه عمل ميشود؟!!!
زماني
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳
0
من بانظر جناب آقاي موحد مديركل محترم حراست استان كاملا" موافقم،
بشرطي كه مديران حراست شهرداري بتوانند مستقل ازنظرشهردار باتخلف و متخلف ها درهر پستي كه باشند برخوردكنند ، وحق آنهارا كف دستشان بگذارند. التماس دعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳
1
سیاست ثابت سروستانی ساخت وپاخت با مدیران است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳
0
سلام
از هماران شما در شهرداری 2 که مجوز ساخت در شهرداری 4 گرفته با رابطه همکارانش درشهرداری 4
پیشروی بی ضابطه گرفته ولی دیگران ..... از معاونت فنی و بازرسی انجا سوال کنید
اکبری
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳
0
باسلام لطفا یک ایمیل جهت اقای ثابت راه اندازی شود تا بتوان راحت با ایشان در ارتباط بود خیلی مسائل هست که حضورا نمیشود گفت متشکرم