کد خبر: ۶۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
نماینده مردم شیراز در مجلس:

کلنگ پالایشگاه دوم شیراز در مهرماه زده می‌شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی پالایشگاه دوم شیراز در۱۹ مهرماه با حضور معاون اول رییس جمهور خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه ۱.۵ میلیارد دلاری ظرفیت تولید پالایشگاه شیراز ۱۲۰هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، جعفر قادری در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به بررسی مواد قانون تنظیم بودجه روز گذشته در مجلس، اظهار کرد: این قانون تصویب شده و تا هفته آینده چاپ و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از هفته آینده سرکشی به حوزه انتخابیه در اولویت دستور کار مجلس قرار دارد، افزود: لایحه خروج از رکود، با همکاری مهندس ذوالانوار و دیگر همکاران در جلسات مختلف بررسی شده و در قالب کارگروه‌های مختلف آماده شده و امید است که این لایحه هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی برسد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این لایحه در مشارکت بخش خصوصی گره گشاست، گفت: باید از روش‌هایی مانند جذب سرمایه‌های خارجی استفاده شود.

قادری از کلنگ‌زنی پالایشگاه دوم شیراز در19 مهرماه با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه یک و نیم میلیارد دلاری ظرفیت تولید پالایشگاه شیراز 120هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ساخت پتروشیمی‌های فسا، جهرم، داراب و فیروزآباد پس از مدت‌ها توسط قرارگاه خاتم الانبیا آغاز شده، تصریح کرد: این پروژه پس از سه سال به بهره برداری می‌رسد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان فارس، بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های بسیاری با اعتبارات خوب در استان در حال اجراست و محدودیت استفاده از فاینانس برطرف شده است.

قادری با بیان اینکه باید پروژه‌های استان تحت فاینانس دنبال شود، عنوان کرد: پروژه ذخیره‌سازی گاز در شرق شیراز به عنوان بزرگترین مخزن نیاز به سرمایه‌گذاری 2و نیم میلیارد یورویی دارد که سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده و مطالعات تکمیلی انجام شده است.

وی توانمندی هر استان در مباحث فرهنگی را منوط به توانمندی مالی هر استان دانست و اظهار کرد: با تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستانی سرمایه هر شهرستان در پروژه‌های مربوط به هر شهرستان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان