کد خبر: ۶۱۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳

هشدار امام جمعه شیراز به بهزیستی: در مهدکودکها به جای قرآن رقص یاد کودکان می دهند

آیت الله ایمانی گفت: در بعضی از مهد کودک ها و پیش دبستانی ها رقص یاد کودکان می دهند و آنان را از آوای قرآن دور می سازند.
به گزارش شیـــرازه، آیت الله ایمانی صبح امروز در سیزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم که به همت کانون فرهنگی بیت الاحزان برگزار شده بود با اشاره به اینکه قرآن یک وسیله است و نه هدف اظهار داشت: قرآن وسیله ای است برای بدست آوردن دانایی و دانایی مقدمه ای برای  رسیدن به خشیت و خشوع در مقابل حضرت حق می باشد.

نماینده ی ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه امام صادق(ع) قبل از خواندن قرآن می فرمایند «حجت برایم من باشد قرائت قران» گفت: نفع ما در این است که  قران را در مسیر دانایی و آگاهی قرار دهیم تا به آنچه مد نظر است برسیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید بزرگ غدیر گفت: غدیر را در جامعه اسلامی مرکز حرکت و تلاش است. امام خمینی (ره) می فرمودند غدیر چیزی به امیرالمومنین اضافه نکرد و این علی ابن ابیطالب بود که به غدیر اعتبار بخشید.
 
آیت الله ایمانی در قسمتی از سخنانشان ضمن خطاب قرار دادن اداره بهزیستی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که در بعضی از مهد کودک ها و پیش دبستانی ها رقص یاد کودکان می دهند و آنان را از آوای قرآن دور می سازند.

وی افزود: آیا می‌توانیم مسائل فرهنگی را این چنین یله و رها ببینیم و بگوییم مردم خودشان فرزندانشان را آنجا نگذارند و آیا می‌توانیم بگوییم ممیزی فرهنگی به عهده مردم است؟ آیا دنیا هم با فرهنگ و فرزندانشان این چنین عمل می‌کند؟ آیا این رسم امانت داری است که بعضی از مهدها کودکان را از فطرت پاک اسلام دور  می سازند. امروز اوباما می‌گوید من اجازه نمی‌دهم دخترانم وارد فیس‌بوک شوند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهزاد
Singapore
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳
0
جزاک الله خیرا،جناب آقای ایمانی،ازالان اگربه اوناچنین چیزایی یادبدن بزرگ بشن توقع چی دارن ازشون،اگه باقرآن انس بگیرن ازالان توبزرگسالی هم زندگی مانوس باقرآن خواهندداشت،این مساله راجدی بگیرید،باتشکر