کد خبر: ۶۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۳

جمعی از نویسندگان وشاعران استان فارس به پویش شکوفه های زیتون پیوستند

این گلریزان به منظور کمک به ایتام شهدای غزه که والدین خود را در جنگ 51 روزه ازدست داده اند، برگزار می شود.
به گزارش شیرازه گلریزان حمایت از ایتام غزه با حضور هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان و اصحاب رسانه، دوشنبه چهاردهم مهر در مجموعۀ فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می شود

این گلریزان به همت «اتحادیۀ بین المللی امت واحده»  به منظور کمک به ایتام شهدای غزه که والدین خود را در جنگ 51روزه ازدست داده اند، برگزار می شود. مبالغ دریافتی این گلریزان به همراه کمک های مردمی که در طول جنگ ازطریق درگاه اینترنتی امت واحده جمع آوری شده است، به صورت مرحله ای (ماهانه) به غزه انتقال می یابد.

سی کودک زیر ده سال که حداقل یکی از والدین خود را در جنگ اخیر غزه ازدست داده اند، نخستین بخش از کمک های مردمی ایران را در هفتۀ جاری و در قالب همایشی در نوار غزه تحویل می گیرند. ارسال بسته های حمایتی از این کودکان و خانواده هایشان، با مشارکت مؤسسات خیریۀ داخل نوار غزه، به صورت ماهانه ادامه خواهد یافت.

درگاه پرداخت اینترنتی اتحادیۀ امت واحده به نشانی اینترنتی:


همچنان تا روز همایش به جمع آوری کمک های مردمی برای توزیع میان ایتام شهدای فلسطینی فعال خواهد بود. شماره حساب قرض الحسنۀ ۲۰۲۶۵۵۲۷۰ بانک تجارت شعبۀ شریعتی ـ بهارشیراز، به نام «مجمع جوانان امت واحده» قابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت در سراسر کشور و شماره شبای این حساب (IR450180000000000202655270) برای واریز کمک های مردمی به منظور سرپرستی ایتام شهدای غزه اعلام شده است. تاکنون افراد سرشناسی نظیر «بهروز افخمی»، «ابوالقاسم طالبی»، «علیرضا قزوه»، «محسن مؤمنی شریف»، «حبیب احمدزاده»، «ناصر فیض» و «محمدحسین جعفریان» از نویسندگان و شاعران کشوری  و رضا برجی «سیدسلیم غفوری» و «محسن برمهانی»، از مستندسازان مشهورجنگ های بین المللی،  اکبر عبدی و ابراهیم حاتمی کیا از هنرمندان و سینماگران کشور و «محمدرضا طالقانی»، «هادی ساعی» و «آرش میراسماعیلی» از قهرمانان ورزشی حمایت خود را از این پویش اعلام کردند.

گفتنی است جمعی از نویسندگان و شاعران توانمنداستان فارس از جمله اکبر صحرایی، بیژن کیا، میثم محمدی،هادی فردوسی،میلاد عرفان پور و الهام مزارعی و سایر نویسندگان انجمن ادبیات کودک و نوجوان انگشت جادویی نیز به جمع حامیان پویش شکوفه های زیتون پیوستند. حمایت از این پویش بین هنرمندان و ورزشکاران و فرهیختگان سطح کشور تا چهاردهم مهر واجرای برنامه گلریزان ادامه دارد و لیست حامیان در حال تکمیل است.
نظرات بینندگان