کد خبر: ۶۱۵۸۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳

انتقاد تند امام جمعه آباده به کمیته امداد/ با بی ادبی و غرور جوابم را دادند

حجت الاسلام موسوی گفت این مطالبه را به نمایندگان ویژه استانداری گفتیم ولی فایده ای نداشت.

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما؛ حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه آباده با هشدار به مسئولین بنیاد مستضعفان و مجتمع اقتصادی کمیته امداد، در خصوص خودداری از ارائه گزارش فعالیت های این اداره به مردم،  خطاب به خبرنگارانی که اصرار دارند، خطبه های نماز جمعه را بصورت موثر به قلم تحریر در آورند گفت: بروید گزارش تهیه کنید که درآمد کلان و میلیاردی اموال بنیاد مستضعفان و مجتمع اقتصادی کمیته امداد کجا خرج می شود؟

وی ادامه داد : مگر باید انقدر بی عرضه باشیم که همیشه نگاهمان به اجازه مدیرکل باشد! بیایید از تریبون نماز جمعه و رسانه های شهر گزارش بدهید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی ضمن گلایه از مسئولین ارشد شهرستان اظهار داشت: این مطالبه را به همه فرمانداران، نمایندگان مجلس آباده و نمایندگان ویژه استانداری که اخیرا به آباده سفر کرده بودند گفتیم ولی فایده ای نداشت، گویا کسی حرف خطبه های نماز جمعه برایش مهم نیست.

 وی افزود: قبلا این سوال را از مدیر کل بنیاد مستضعفان و مجتمع اقتصادی کمیته امداد پرسیدم اما با بی ادبی و غرور جواب داد.

امام جمعه آباده با انتقاد از روزنامه های این شهر، در خصوص نپرداختن به این موضوع، از اصحاب رسانه خواست که حق مردم را از کمیته امداد مطالبه کنند. وی تاکید کرد: مردم منتظر هستند که گزارش فعالیت های این مجتمع را از تریبون نماز جمعه بشنوند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳
6
مواظب حرفهات باش تا سرت را به باد ندادی. آخه مگر نمیدونی حقیقت تلخه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳
1
آقای اله یاری قرار شده بود استعفا بدهد و من یه شهروند هستم که توی همین سایت به مدیریت ضعیف ایشان انتقاد نمودم و ایشان گفته بود که استعفا ام را به این شهروند تحویل میدهم تا به مقامات برسونند
من آمادگی رسوندنش را دارم
ناشناس
منظور از آقای اله چه کسی است ؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳
8
سلام من یک شهروند هستم آن چیزی که من دیدم کمیته امداد در همه مناسبت ها برای کمک به محرومین پیشتاز بوده و خوب عمل کرده ضمناً تا جایی که من اطلاع دارم مدیریت کمیته امداد با مجتمع اقتصادی جدا است و بایستی مسئولین مجتمع اقتصادی پاسخ گو باشند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳
1
البته منظور امام جمعه محترم آباده مجتمع اقتصادی کمیته امداد می باشد نه کمیته امداد فعالیت این دو کاملا با هم متفاوت هست مجتمع اقتصادی در زمینه اقتصادی و کشاورزی فعالیت دارند و همانطور که امام جمعه محترم آباده فرمودند در خصوص آدرمد های این مجتمع رئیس این مجتمع که بیش از 33 سال هست در این مسند بوده و هیچ گزارشی نداده ،حتی علیرغم مکان های مناسبی که در اختیار این مجتمع می باشد مددجویان کمیته امداد آباده از این امکانات که می توان به عنوان مجتمع های فرهنگی یا آموزشی استفاده کرد بی بهره اند و گویا تلاشها نیز در این زمینه بدون نتیجه بوده است اخیرا بخشی از زمین های کشاورزی این مجتمع در اختیار تعدادی از مددجویان تحت پوشش قرار گرفته است اما انچه قابل انتقاد است خروج در آمدهای این مجتمع از شهرستان می باشد که حق محرومین شهرستان می باشد و عدم تعامل مدیران این مجتمع با مسئولین شهرستان می باشد .
ناشناس
تا حدودی حرفتان متین .اما چرا حقوق کارمنداش باید زیادتر باشد تا رسیدگی به وضع فقرا
صفا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳
0
سلام نام امام جمعه آباده اشتباه اعلام شده ایشان سید حسن موسوی خراسانی هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳
0
روحیه جهادی یعنی همین،افرین و درود بر این امام جمعه محترم.اباده ای ها باید به خود ببالند که چنین امام جمعه شجاع و در عین حال جهاد گر و با بصیرت دارند
ناشناس
متاسفانه آباده دلسوزانی مثل آقای موسوی وA.BوF. S , و تعداد کمی دارد اما قدر نمیدانند این مردم. خدایا این عزیزان را محافظشان باش ودعاهایشان را مستجاب بفرما
وآنهایی را هم که خودت میدانی چه کسانی هستند را اگر قابل هدایت که هدایت اگر به کار بدشان خواستند ادامه دهند رسوای دو عالم بگردان آمین یا رب العالمین