کد خبر: ۶۲۲۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۳

استارت ستاد احیا امر به معروف شمالغرب شیراز زده شد+عکس

امام جمعه موقت شیراز در این مراسم گفت که اگر معروفات در سطح جامعه گسترش پیدا کنند مسلما منکرات به حاشیه خواهند رفت.

 به گزارش شیـــرازه، آئین افتتاحیه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شمالغرب شیراز با حضور مسئولان و شهروندان این منطقه از شیراز برگزار شد.

عصر شیراز نوشت: سلیمان مهدوی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شیراز در این مراسم ضمن تشریح اهداف تشکیل این ستاد افزود : با تقسیم بندی شهر شیراز که یک میلیون هفتصد هزار نفر جمعیت ساکن دارد به نواحی کوچکتر قصد داریم از فعالیت هایمان تمرکز زدایی نماییم به همین منظور ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شمالغرب شیراز تشکیل می شود ، مهدوی در بخش دیگری از صحبت هایش به تحول شیوه های آموزشی در این ستاد پرداخت و افزود اعضای این ستاد در قالب طرح نجم که یک شیوه آموزشی کاملا جدید می باشد آموزش خواهند دید. مهدوی در پایان صحبت هایش وظیفه آمرین به معروف را تذکر لسانی عنوان نمود.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت شیراز نیز در این مراسم گفت: امر به معروف باید بصورت جمعی و مستمر باشد، امر به معروف یعنی خیرخواهی و اگر معروفات در سطح جامعه گسترش پیدا کنند مسلما منکرات به حاشیه خواهند رفت.

 

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳
0
رسول الله صلى ‏الله ‏عليه ‏و ‏آله و سلم:

إِذَا لَمْ يَأْمُرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ لَمْ يَنْهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ وَ لَمْ يَتَّبِعُوا الْأَخْيَارَ مِنْ أَهْلِ بَيْتِي سَلَّطَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ شِرَارَهُمْ فَيَدْعُوا خِيَارُهُمْ فَلَا يُسْتَجَابُ لَهُمْ.

هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند، خداوند بدانشان را بر آنان مسلّط گرداند و نيكانشان دعا كنند امّا دعايشان مستجاب نشود . ***رسول الله صلى ‏الله ‏عليه ‏و ‏آله :

مَنْ أَمَرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَى عَنِ الْمُنْكَرِ فَهُوَ خَلِيفَةُ اللَّهِ فِي الْأَرْضِ وَ خَلِيفَةُ رَسُولِه‏

هر كس امر بمعروف و نهى از منكر نمايد، جانشين خدا در زمين و جانشين رسول اوست.
شيرازي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳
0
تريبون کوچيکتر نداشتين؟
شيرازي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳
0
لطفا" ازشهرداري شروع كنيد