کد خبر: ۶۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۳

مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس: ارتباط دانش‌آموزان و مساجد تقویت شود

یکی از مساجد شهر را برای اجتماع دانش آموزان در شهر انتخاب و رابطه دانش آموزان با این سنگر مهم اجتماعی را بیشتر کنید که این امر در شیراز آغاز شده و انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد ثمرات بسیار زیاد آن خواهیم بود.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی فارس، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با اشاره به اهمیت موضوع تربیت در مدارس بر غنیمت دانستن فرصت خدمت به دانش آموزان تاکید کرد.
همایش معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش مناطق استان فارس روز یکشنبه چهارم آبان ماه در محل باشگاه فرهنگیان برگزار گردید.
در بخشی از این همایش یک روزه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس به ایراد سخنانی پرداخت.

فرصت خدمت به دانش آموزان را غنیمت بدانیم

محمد جعفر دوستدار در ابتدای سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید فهمیده دوران دانش آموزی را دوران شکوفایی استعدادها دانست و افزود: با شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مدیرانی تلاشگر برای فردای ایران اسلامی خواهیم داشت.
دوستدار در ادامه به بیان نکاتی پیرامون دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده پرداخت و گفت: از مهم ترین ویژگی های شهید فهمیده اهل مسجد بودن بود.

فرصت خدمت به دانش آموزان را غنیمت بدانیم

دوستدار پیشنهادی را نیز در جمع معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش مطرح کرد و گفت: یکی از مساجد شهر را برای اجتماع دانش آموزان در شهر انتخاب و رابطه دانش آموزان با این سنگر مهم اجتماعی را بیشتر کنید که این امر در شیراز آغاز شده و انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد ثمرات بسیار زیاد آن خواهیم بود.

فرصت خدمت به دانش آموزان را غنیمت بدانیم

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در پایان صحبت های خود به اتفاق مبارکی که دو سال است در استان فارس آغاز شده اشاره کرد و گفت: واگذاری مسئولیت بسیج دانش آموزی در دبیرستان ها به دانش آموزان از اتفاقات مبارکی بود که در دو سال گذشته در استان فارس و از امسال در سراسر کشور رخ داد و ثمرات مبارکی را به لطف خدا در آینده خواهد داشت. تمرین مسئولیت پذیری، انجام آزمون و خطا و در نهایت آماده شدن برای قبول مسئولیت در جامعه از ویژگی های مهم واگذاری مسئولیت بسیج دانش آموزی به دانش آموزان در دبیرستان ها خواهد بود.
نظرات بینندگان