کد خبر: ۶۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳

سردار غیب پرور: فارس را استان 15000 شهید بنامیم

برگزاری همایش شهدا به‌ویژه 370 نفر از شهدای بهداری رزمی و جامعه پزشکی استان فارس نشان از یاد خدا و توسلی که رزمندگان به ائمه و اهل‌بیت (ع) داشته‌اند است.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور روز گدشته در نخستین یادواره شهدای بهداری و جامعه پزشکی استان فارس اظهار داشت: طنین‌انداز شدن انقلاب اسلامی ایران و نیز الگو و اسوه قرار گرفتن رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس نزد آزادیخواهان جهان مهم‌ترین دستاورد انقلاب در جهان است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حرف‌های نو و قابل تعمقی برای جهانیان و افرادی که مورد ظلم استکبار قرار گرفته‌اند دارد، ادامه داد: نجات، فلاح، رستگاری و عزت مسلمانان جهان مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است و برای استمرار و نگه‌داری آن باید از تمام توان و ظرفیت استفاده کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطر نشان کرد: تبیین شخصیت علمی و فرهنگی شهید فقیهی که وجودش مالامال عشق امام و امت بود که به‌دست منافقین کوردل شهید شد برای نسل جوان ضروری است.

سردار غیب‌پرور یادآور شد: مزین شدن استان فارس به‌ نام 14 هزار و 600 شهید گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس نشان از حضور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این دیار و پاسداری از مرزها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: با احتساب شهدای دوران دفاع مقدس و نیز شهدایی که برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به خیل شهدا پیوسته‌اند، هم‌اکنون تعداد آنان در این خطه از میهن اسلامی‌مان به 15 هزار رسیده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تشریح کرد: برگزاری همایش شهدا به‌ویژه 370 نفر از شهدای بهداری رزمی و جامعه پزشکی استان فارس نشان از یاد خدا و توسلی که رزمندگان به ائمه و اهل‌بیت (ع) داشته‌اند است.

نظرات بینندگان