کد خبر: ۶۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳

سرمربی فجرسپاسی: همه دست به دست هم داده اند تا فجر به لیگ 2 برود

سرمربی فجرسپاسی با انتقاد از روند فعلی تقسیم بازیکنان سرباز، این رفتار را ناعادلانه دانست و بیان کرد متاسفانه اراده‌ای علیه تیم فجر و نتیجه گرفتن این تیم وجود دارد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه علی کلانتری با بیان اینکه چهار سرباز به این تیم پیوسته بودند، گفت: این بازیکنان حتی یک هفته هم با ما تمرین کردند ولی با آنها تماس گرفتند و تهدید کردند اگر فجر را ترک نکنند برای خدمت باید به لب مرز بروند!

با انتقاد از روند فعلی تقسیم بازیکنان سرباز که کارت معافیتشان مشکل داشته است، اظهار کرد: انگار فجر تیم نظامی نیست. رفتاری که صورت گرفته نا عادلانه است. از ابتدا که درخواست بازیکنان سربازی را داشتیم، گفتند صبر کنید تا خود نظام وظیفه این بازیکنان را تقسیم کند. ما هم صبر کردیم ولی بعد از یک مدت چند بازیکنی را به ما دادند که ما اصلا نمی‌شناختیم و در تیم‌هایی پایین‌تر از فجر بازی کرده بودند.

وی افزود: سپس درخواست کردیم چند بازیکن سرباز دیگر به ما بدهند. بازیکنانی مثل آرمان شهداد نژاد، عباس پورخسروانی، ابراهیم صالحی و فرهاد سالاری پور به فجر آمدند و حتی یک هفته هم با ما تمرین کردند ولی یکباره از یک تیم نظامی دیگر با آنها تماس گرفتند و تهدید کردند که اگر به تیمشان نروند، باید برای خدمت به لب مرز بروند! همین تهدیدها باعث شد که بازیکنان ما شبانه تیم را ترک کنند و به یک تیم دیگر بروند.

سرمربی تیم فجر سپاسی با بیان اینکه اراده‌ای علیه تیم فجر و در خصومت با این تیم وجود دارد، گفت: تیم نیروی زمینی 9 سرباز دارد که حتی سه سرباز - بازیکنی که به تازگی به این تیم رفته‌اند بازی کرده‌اند.

کلانتری ادامه داد: روز گذشته اعلام شد که بازیکنان سرباز تا پایان فصل نمی‌توانند در لیگ برتر یا لیگ دسته اول بازی کنند. این چه قانونی است؟ پس چطور تیم نیروی زمینی سه بازیکن - سربازی را بازی داده است و حتی یکی از آنها گلزنی هم کرده است؟ هر روز یک تصمیم جدید می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: فجر از نظر مالی ضعیف است ولی در همین چند سال گذشته تیم ملی را ساخته و فوتبال ایران را بیمه کرده بود. امسال می‌خواستند تیم فجر را ضعیف کنند تا لیگ برتری نشود.

سرمربی تیم فجر همچنین با اشاره به صحبت‌های صادق درودگر در حمایت از ورود بازیکنان خارجی به لیگ دسته اول، گفت: آقایان دارند برای بازیکن خارجی لیگ دسته اول تصمیم می گیرند. آنها دارند به فدراسیون القا می‌کنند که قانون را عوض کند. درودگر چند مدیرعامل پولدار را هم دور خودش جمع کرده است تا با تشکیل جلسه، هیات رئیسه را قانع کنند این قانون عوض شود.


نظرات بینندگان