کد خبر: ۶۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 9 دی

بازار مسکن شیراز گیر مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب!

شاید برای افتتاح فاز یک مترو عدم تجربه منجر به طولانی شدن بیشتر از حد افتتاح شد اما بهره‌مندی از این تجربیات راه را هموارتر می‌سازد.
به گزارش شیرازه؛ «ادامه رکود بازار مسکن در شیراز» را «افسانه» تیتر یک کرده است. این روزنامه به سراغ محمدقاسم تابنده رئیس اتحادیه مشاوران املاک شیراز رفته تا از او بشنود که قیمت‌ها در بازار مسکن از اردیبهشت و خرداد سال آینده افزایش پیدا می‌کند. او گفته که رکود در بازار مسکن در حال حاضر تحت سیاست‌های دولت و مذاکرات ایران و غرب قرار گرفته است و 7 ماه به تعویق افتاده و منتظر نظر دولت در این رابطه هستیم. این اظهارات نشان می‌دهد که دولت در گره زدن مسائل کشور به نتیجه مذاکرات چقدر موفق عمل کرده است! درگیری سپاه فجر فارس با اشرار مسلح در مرزهای شرق کشور نیز تیتر دوی این روزنامه است.

«عصر مردم» جمله لاریجانی مبنی بر این‌که «امروز کسی جرات حمله به ایران را ندارد» را تیتر یک کرده است. سرمقاله امروز این روزنامه اما به 9 دی اختصاص یافته است. عسلی نوشته: «آن‌چه در روز نهم دی 1388 به وقوع پیوست جز ناکامی بیگانگان، جاسوسان و درس عبرتی برای فریب خوردگان نبود.» در صفحه 3 نیز، مجموعه‌ای از بیانیه‌های ارگان‌های مختلف به مناسبت 9 دی منتشر شده است؛ از شورای تبلیغات اسلامی تا بسیج رسانه و جبهه پیروان خط امام و رهبری.

«نیم‌نگاه» این بار تیتر یک خود را به گزارش تولیدی‌اش اختصاص داده است؛ «توسعه مترو مهم‌ترین راهکار کاهش ترافیک شهر». در قسمت پایانی این گزارش آمده: «شاید برای افتتاح فاز یک مترو عدم تجربه منجر به طولانی شدن بیشتر از حد افتتاح شد اما برای ساخت خطوط بعد، بهره‌مندی از این تجربیات راه را هموارتر می‌سازد.» این روزنامه یک علامت تعجب عجیب هم در مقابل یک تیتر قرار داده است؛ «سرهنگ محبی پور: دشمن با قراردادن مردم در مقابل نظام درصدد وارد کردن آسیب جدی به نظام بود!» این روزنامه در اقدامی قابل تقدیر امروز هم مانند روزهای گذشته یک صفحه خود را به حماسه نهم دی اختصاص داده است.

«مدیری که همراه کاندیداها این طرف و آن طرف می‌رود باید فکری به حالش کرد» را «خبر جنوب» به نقل از معاون سیاسی امنیتی تیتر یک کرده است. کدخداپور گفته که هیچ کس حق ندارد از امکانات دولتی برای اهداف سیاسی و شخصی در انتخابات استفاده کند. امیدواریم این رویه نه در نظر که در عمل مدیران استان به خوبی دیده شود. «صنعت گردشگری فارس، بی‌برنامه و شعارزده» تیتر یک خبرجنوب است که نائب رئیس شورای شهر شیراز آن را گفته. گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که دولت تدبیر و امید در خصوص فعالیت و ساماندهی آن تبلیغات بسیاری کرده است.

نظرات بینندگان