کد خبر: ۶۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۳

مردم کوهنجان هم برای باران دست به دعا می برند

نماز باران فردا صبح در حرم مطهر امامزاده شاه صفی الدین(ع) کوهنجان به امامت حجت الاسلام دشتی ،امام جمعه این بخش اقامه خواهد شد.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام کمال دشتی،امام جمعه بخش کوهنجان شهرستان سروستان در گفتگو با سروآنلاین با اعلام این خبر گفت: همانگونه که در نماز جمعه هفته گذشته اعلام شد ان شاءالله، فردا و با حضور همه مومنین و مومنات، نماز باران در حرم پاک و مطهر امامزاده شاه صفی الدین(ع) کوهنجان اقامه می شود.

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر و مشکلات ناشی از کم آبی تاکید کرد: براساس وعده خداوند به مومنان،مبنی بر توکل و توسل دائمی به درگاه حضرتش و همچنین بنابر سیره اهل بیت(علیهم السلام) همه باید تلاش کنیم تا ضمن استغفار از بارگاه خداوند کریم، لطف الهی شامل حالمان گردد و باران رحمتش بر سرزمین های خشک ما ببارد.

امام جمعه کوهنجان با بیان برخی آداب نماز باران اظهار داشت: حضور اطفال و سالخوردگان و همچنین احشام در محل برگزاری این نماز پر فضیلت،موجب رحمت بیش از پیش الهی خواهد شد.

حجت الاسلام دشتی در ادامه این مطلب تاکید کرد: رعایت تقوای الهی، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، پرداخت زکات ، رعایت حق الناس ، پرهیز از انجام گناه و استغفار دائمی به درگاه حضرت احدیت باعث جاری شدن رحمت الهی می شود.

وی در پایان این گفت و گو ضمن دعوت از همه مومنین و مومنات جهت شرکت در این مراسم پرفیض و معنوی تصریح کرد: هر چند انجام این فریضه الهی صرفا یک تکلیف است و نتیجه آن به خداوند کریم باز می گردد اما امیدواریم که لطف و محبت همیشگی خداوند شامل حال همه ما شود.

خاطر نشان می شود این مراسم فردا و از ساعت 10 صبح در حرم مطهر امامزاده شاه صفی الدین(ع) کوهنجان برگزار خواهد شد.

 

نظرات بینندگان