کد خبر: ۶۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۳

انهدام باند بزرگ تولید زغال از درختان جنگلی در شيراز

اعضای باند بزرگ تهيه و توزيع زغال درختان جنگلی با تلاش ماموران يگان حفاظت اداره كل منابع طبيعی فارس و شهرستان شیراز شناسايی و دستگير شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، سرپرست اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس  از دستگیری تعدادي از اعضاي  باند بزرگ قاچاق چوب در محدوده جنگل‌های بلوط منطقه كهمره سرخي و ماله گاله دهستان سياخ دارنگون خبرداد و افزود:پس از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان شیراز و با مساعدت مقامات قضایی و با همکاری  نیروی انتظامی اين باند متلاشي و اعضاي آن به مقامات قضائي تحويل داده شدند.

مهرزاد بوستانی اظهار داشت: این متخلفین به صورت ماهرانه و مخفیانه اقدام به قطع درختان جنگلی در مناطق مختلف جنگلی استان كرده و سپس اقدام به حمل آن به خارج از محدوده های مورد نظر می‌کردند.

زغال

وی خاطرنشان كرد: پس از بررسی محل وقوع جرم توسط افراد سود جو در روستای كروني شيراز، نيروهاي يگان حفاظت منابع طبيعي و آبخيزداري فارس با مساعدت عوامل قضايي و دستور دادستان انقلاب شيراز وارد عمل شده متخلفین را شناسایی و با شگردهای خاص اقدام به دستگیری آنان كردند.

زغال

وي با بيان اينكه از اين افراد حدود 70 تن هيزم جنگلي و چهار هزار و 890 كيلوگرم ذغال ضبط و كشف شد، اظهار داشت: به دنبال دستگيري افراد تمامي كوره هاي ذغالگيري در آن محل تخريب و ادوات و ابزار آنان نيز مصادره و توقيف شد.


نظرات بینندگان