کد خبر: ۶۵۱۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۳

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: ارادت مردم منطقه به «آقا» بسیار بیشتر از مسئولین ماست!

اگر بخواهیم سیاست های ابلاغی حضرت آقا در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرا شود، حتما باید از تجربیات سپاه و بسیج استفاده کنیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، نماینده مردم شهرستان های آباده بوانات و خرمید در واکنش به خبر سایت خبر آنلاین، برداشت این سایت کاملا اشتباه و همرا با شیطنت دانست و افزود: اتفاقا در حوزه های اقتصادی و عمرانی و پروژه های عظیم اگر از سپاه و بسیج الگو برداری نکنیم موفق نخواهیم شد.

نماینده مردم در خانه ملت در گفتگو با آباده نما، کیفیت خدماتی که از سوی این دو نهاد ارزشی تاکنون انجام شده را بسیار بالا ارزیابی کرد و تاکید کرد: کلیه فعالیت هایی که این دو مجموعه تاکنون انجام داده اند، بدون هیچ رانت و سودجویی، و از سر دلسوزی بوده است و اتفاقا همه کارهای صورت گرفته از سوی سپاه و بسیج، در زمینه های مختلف، همیشه با کیفیت های بالایی انجام شده است.

وی این برداشت ها را شخصی و کینه توزانه عنوان کرد و تصریح کرد: مطمئن باشید این گونه برداشت ها و پرداختن به حاشیه ها، نتیجه اش اختلاف افکنی و ایجاد دو دستگی است و کشور را از توسعه دور خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداختن به حاشیه ها فقط اختلاف و چند دستگی بوجود می آورد و در نتیجه کشور را واپس گرا و عقب افتاده می کند که یکی از مصادق ضدارزش است، خاطر نشان کرد: منویات مقام معظم رهبری بسیار کارشناسی شده، سنجیده شده و از سر دلسوزی و مصلحت نظام است که اگر قوای سه گانه در این مسیر ترسیم شده قدم بردارند، قطعا موفق خواهند بود.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس عملکرد سپاه و بسیج را در داخل و خارج کشور تحسین برانگیز دانست و افزود: بنده به عنوان نماینده مردم معتقدم، اگر بخواهیم سیاست های ابلاغی حضرت آقا در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرا شود، حتما باید از تجربیات سپاه و بسیج استفاده کنیم چرا که عملکردهای تحسین برانگیزی چه در داخل و چه در خارج کشور داشته اند.

وی فعالیت های اقتصادی این دو مجموعه ارزشی انقلاب را، کارهای عام المنفعه دانست و گفت: از یک سو تلاش مجموعه سپاه و بسیج این است مردم کشور در رفاه باشند و از سوی دیگر عزتمندی ملت ایران در حوزه دانش و توانمندی نظام را در عدم وابستگی به بیگانگان را نشان دهند و آن ها دنبال سود جویی و به نان و نوایی رسیدن نیستند.

رحیم زارع  پیشرفت سپاه و بسیج را در حوزه علم و تکنولوژی بسیار چشمگیری دانست و گفت: این که مشاهده می کنید امروز تجهیزات نظامی و موشک های پیشرفته ساخته می شود، حاصل زحمات فراوانی است که متخصصان سپاه در طول سالیان زیاد به این توفیقات دست یافته اند که برای حفظ نه تنها امنیت کشورمان بلکه برای امنیت کل مسلمانان جهان کاملا ضروری است.

رحیم زارع مشکلات موجود در کشور از جمله تحریم ها، گرانی و بیکاری را هزینه آزاده بودن ملت ایران دانست و گفت: مردم تا کنون هزینه ها و خون های زیادی را برای این انقلاب و آرمان های امام داده اند و مطمئن باشید این گونه القائات شیطنت آمیز و تفرقه افکن نمی تواند بین مردم و این نهاد مقدس اختلاف بیندازد.

نماینده مردم در خانه ملت تنها روش مقابله با جنگ نرم را عملکرد بسیجی دانست و یادآور شد: امروز بسیج به معنای واقعی فرهنگ اسلامی را در جامعه احیا می کند و اگر بخواهیم با جنگ نرم مقابله کنیم باید حرکات و عمل ما بسیجی وار باشد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی، نگاهِ کشورهای منطقه به ایران را نگاهی جهادی، ولایی توصیف کرد و به بیان نکاتی از سفر چندی پیش با دکتر لاریجانی به سوریه، لبنان و عراق پرداخت و گفت: آنجا ارزش کارهای بسیج را فهمیدیم و دیدیم ارادت خیلی مردم این کشورها به مقام معظم رهبری بسیار بیشتر از مسئولین ما هست.

وی برنامه های بسیج را الگوی امروز لبنان و عراق ذکر کرد و افزود: آن چیزی که امروز آمریکا را به وحشت انداخته پیروزی بسیج مردمی در عراق علیه داعش نیست، بلکه آن الگویی است که آنان از انقلاب ما دنبال می کنند و از آینده ای می ترسد که ایرانی در عراق تشکیل شود.

زارع با بیان اینکه تمام مراجعی که در عراق خدمتشان رسیدیم از مواضع و عملکرد ایران در قبال کشورشان خشنود بودند، گفت: مراجع دینی عراق معتقد بودند ایران الگوی ادبیات سیاسی و نظامی تثبیت شده در جهان اسلام را در عراق پیاده می کند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دوسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳
0
احسنت به این نماینده جوان و فهیم وبابصیرت و تبریک به مردم استان فارس بخاطر داشتن این نماینده ارزشمند
درود بر دکتر زارع عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳
0
درسته هیچ کربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره فعالیت سپاه فقط به خاطر جیب خودش است اصلا مردم ملاک نیستند وهمچنین باید بعضی کشورها دعا گوی ما باشند چون از دلار بی زبان باد آورده ایران را هپولی می کنند باید پاچه خوار ی کنند پول ندید صد تا فحش حواله میکنند
اشيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳
0
باسلام
شيرازه جان اين آقاي دكتر زارع كه داره از سپاه حمايت ميكنه يادمون نره كه وقتي دولت تدبير و اميد راي اورد تو مجلس براشون شعر ميخوند و از سياست هاشون دفاع ميكرد. اگر خطي عمل نميكني اين مطلب رو بزن.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳
0
خدا وكيلي دكتر زارع هم ولايت مداره هم مردمي. براي رضاي خدا و مردم با دولت همراهي ميكند.كامنت قبل هم مشخصه كه بدنبال پست در شهرستان بوده اما نشده گلايه از دكتر زارع ميكنه.
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳
0
با سلام خدمت دوستان شیرازه
اگر مصاحبه قبلی جناب زارع با همین سایت رو می خوندید متوجه می شدید که نون ب نرخ روز خوری یعنی چی!!!
ایشان در واکنش به کلاهبرداری 250 میلیون تومانی در پالایشگاه ایزخواست فرمایشاتی دادند ... دنبال کنید