کد خبر: ۶۵۷۱۲
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
مردم سوالاتشان را بپرسند

«زنگ حساب» شیرازه دوباره به صدا درآمد/ مهمان این هفته؛ مدیرکل صدا و سیمای فارس

طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده بناست مهندس«محمدباقر کشفی» مدیرکل صدا و سیمای استان فارس به عنوان میهمان این هفته در «زنگ حساب شیرازه» حضور یابد.

سایت تحلیلی-خبری «شیرازه» بنا به رسالت ذاتی خود همواره بر آن است تا به سهم خود یک کانال ارتباطی مناسبی میان ولی نعمتان انقلاب و خادمان ملت باشد. بر این اساس از سال گذشته (2 بهمن ماه 92) در قالب یک ستون هفتگی به نام زنگ حساب این مهم را به صورت خاص انجام می رساند.

در طول یک سال گذشته، «محمد فرخ زاده» معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، «علی الهیاری» مدیرکل کمیته امداد استان فارس، عبدالحمید کشاورز مدیرکل بهزیستی استان فارس، هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، هومان محمودی مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس، علی همتی مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس، دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، «علی القاصی مهر» دادستان شیراز، «محمدمهدی قاسمی» مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان فارس، حجت الاسلام سید محی الدین طاهری دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در زنگ حساب حضور یافته و به سوالات مردم پاسخ داده اند.

شیرازه بر آن بود تا با تعداد بیشتری از مسئولین و مدیران استان در قالب «زنگ حساب» به گفتگو بنشیند اما بعضا با برخی نامهربانی ها روبرو شد اما به حول قوه الهی بناست در دور جدید از زنگ حساب با قوت بیشتری این مسیر ادامه یابد.

شیوه کار این‌گونه است که ابتدا با یک مسئول هماهنگی‌های لازم به‌عمل می‌آید تا در «زنگ حساب شیرازه» پاسخ‌گوی مردم باشد. پس از معرفی مدیر محترم به مخاطبان، سوالات مردمی از این مسئول در یک بازه زمانی مشخص برای ما ارسال می شود، سپس تجمیع شده و توسط خبرنگار ما از مسئول محترم پرسیده می‌شود. مطمئنا سوالات شخصی باشد، از لیست خارج شده و تنها سوالاتی که در حوزه کاری آن مسئول بوده و مشکلی از مشکلات مردم را رفع می‌نماید مطرح شده و نهایتا پاسخ‌های مسئول محترم در سایت منتشر می‌شود.

طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده بناست مهندس«محمدباقر کشفی» مدیرکل صدا و سیمای استان فارس به عنوان میهمان این هفته در «زنگ حساب شیرازه» حضور یابد. بر این اساس شما مخاطبین می‌توانید سوالات خود را تا جمعه 10 بهمن ماه ذیل این مطلب و در قسمت نظرات برای ما ارسال نمائید. سوالات و انتقادات شما پس از دسته‌بندی، توسط خبرنگار شیرازه با مهندس «کشفی» در میان گذاشته می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام. اول از همه بفرمان چرا به خبرنگارای آزاد که مفتی برا صدا و سیما خبر و مطلب جور می کنن توجه نمیشه!؟ نه کمکی نه بیمه ای لااقل. چرا بعضی شهرستانا دفتر خبری با کادر ثابت و حقوق بگیر اونم چند نفر دارن ولی برا بقیه شهرستانا کمکی نمیشه!؟
ناشناس
آمدن اقای کشفی به زنگ حساب شیرازه تبلیغات زود هنگام ایشان برای انتخابات است
ولی ایشان بداند که در شیراز رای نمی اورد
لطفا بروند از اقلید کاندیدا بشوند
ناشناس
لطفا نظرتان را بفرمایید که شبکه فارس به تریبون تبلیغاتی شما تبدیل شده برای چیست ؟
ایا برای مطرح کردن شما و تبلیغات زود هنگام در انتخابات است؟شما در بیشتر برنامه های سیما و خبر حضور دارید
مشکوک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
این روزا کلاً بعضیا خوب رسانه ها رو تحویل می گیرن! معلوم نیس چه خبره!؟ نمونه اش همین آقا که سازمانش تو هیچ برنامه ای و به هیچ اندازه ای نقشی برا سایتا قایل نیست ولی حالا با یه سایت می خواد مصاحبه مفصل کنه!
یه پیشنهاد براشون دارم: تو برنامه هایی که تیتر روزنامه های استان خونده میشه. سهمی هم برا سایتای خبری بذارن مثلاً بگن شیرازه امروز...
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام من شورای یکی از روستا های ارسنجان هستم

متاسفانه کانال های دیجیتال صدا و سیما در روستا های منطقه ما پوشش داده نمیشود

بارها پیگیری شده اما با توجه به اینکه در مرکز شهرستان و بخشی از توابع شهرستان پوشش همه شبکه ها کامل شده به بقیه روستاها اهمیت داده نمیشه

لطفا پیگیری بفرمائید

مشخصا روستاهای منطقه گمبان و اسلام آباد که تنها پوشش شبکه های 1-3-5 را دارند اونهم با نویز و برفکی

من خودم در روستای شرق آباد این منطقه زندگی میکنم تنها نیمی از روستا اونهم از ایستگاه گیرنده خارج از شهرستان شبکه دریافت میکنن
نیمی دیگر از جمعیت روستا و 7 روستای دیگر منطقه اصلا پوشش دیجیتال ندارند

متاسفانه بهمین دلیل خیلی از روستاها به ماهواره تمایل پیدا کرده اند

خود من چندین بار قصر خریداری ماهواره رو داشتم ولیکن بدلیل مضرات اون برا خود و خانواده ام منصرف شده ام

حمید رضا زارع - کارشناسی روابط عمومی و رسانه
شورای روستای شرق آباد - ارسنجان
09175327243
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با تشکر از سایت شیرازه جهت ایجاد این کانال ارتباطی لطفا به مهندس کشفی بگوئید فکری به حال مردم دهستان حنای بخش اباده طشک نمایند چون کانال های تلویزیون پوشش ندارد ومردم مجبورند از ماهواره استفاده کنند دیجیتال هم ندارد اگر مردم آن منطقه به ماهواره روی آورده اند از روی اجبار بوده ضمنا تعداد روستاهای این دهستان حدود20روستاست اگر مردم از نظر فرهنگی استحاله شوند خدا مسوولین را نخواهد بخشیدودر قیامت باید پاسخ گو باشند
ضمنا در مهرماه روستای شهرک تنگ حنای همین دهستان مردم داوطلبانه ماهواره ها را برای در آمان ماندن از تهاجم فرهنگی تحویل سپاه دادند جشن روستای پاک از ماهواره گرفته شدکه از خبر سیما هم پخش نشد تا موجب تشویق دیگر مناطق استان قارس گیرد.حالا مردمی که ماهواره را تحویل داده اند نمیدانند چه کنند آیا باید دوباره ماهواره بخریند یا مسوولین اقدام عاجل میکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام
جناب اقای کشفی لطفا بفرمایید چطور در مقطعی کوتاه شما به چهره ماندگار و استاد فرهیخته و غیره تبدیل شدید در صورتی که خیلی از بزرگان این استان به این عناوین دست پیدا نکردند؟
ایا برای تبلیغات انتخابات نیست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
اقای کشفی این همه تبلیغات شما برای چیست ؟
سلام من یکی از دوستان مجری هاتون در شبکه فارس هسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
چرا بعضی از مجری هاتون بدون اینکه کارت پایان خدمت داشته باشند در صدا و سیمای شیراز مشغول به کارند؟ لابد میگید قرادادیند نه بابا ای کاراتونه ها چجوریه هر کی پارتی داره میات داخل اصلا چرا نیروهایی رو که میخواین به صورت رسمی اعلام نمیکنین تا همه بیان امتحان بدن این همه جوان تحصیل کرده هست پس کی بشه پارتی این بنگان خدا
هم استانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
باسلام چرا سهم شیراز در شبکه فارس اینقدر پررنگه و توجه کافی به دیگر شهرستانها نمیشه؟ روزانه بارها از جاذبه های شیراز تبلیغ میشه دیگه نیاز نیست همه میدونیم شیراز پرجاذیه است. این باعث زدگی مردم میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
لطفا جواب بدهید چرا اخبار بخش آباده طشک را با توجه به اینکه از برخی شهرستانهای استان بزرگتر است کمتر پخش می کنید؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
دستگاه دیجیتال مخصوص لب تاب خریدم جالبه از فلکه ارم نمیگیره.خب نزدیکترین به صدا و سیما
چرا نباید بتونیم ار تکنولوژی به این سادگی استفاده کنیم.(انتقاد)
ولی برنامه صبح جمعه خوبی دارید.
البته فیلم سینمایی اصلا نمیگزارید.
یک فیلمساز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام
در دوران مدیریت آقای کشفی شاهد رشد کمی مطلوبی در صداو سیمای مرکز استان بودیم . اولین شبکه تلویزیونی و رادیویی استانی 24 ساعته در کشور گواه این مطلب است . اما متاسفانه شاهد هستیم در زمینه ارتقاء کیفیت و جذب مردم اتفاق خاصی رخ نداده است . واقعیت مطلب این است که به غیر از یکی دو برنامه مثل پزشک شما که مخاطبینی در سطح ملی دارد بقیه برنامه ها چندان مورد استقبال مردم واقع نمی شوند .
به نظر می رسد این امر به دلیل دایره بسته صدا و سیما ست . صدا وسیما تا به حال هیچگاه فیلمسازان و هنرمندان استان را دعوت به همکاری نکرده است . در چند روز گذشته شاهد برگزاری ششمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز بودیم اما دریغ از حضور یکی از مسئولین صداوسیما در این جشنواره . بیش از 40 فیلمساز در این جشنواره حضور داشتند که می توانست فرصت خوبی را در اختیار صداوسیما جهت ارتباط با این هنرمندان فراهم کند ، فیلمسازانی که در این سال ها افتخارات متعددی در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده اند . اما همان دایره بسته و دز نفوذ ناپذیر امکان همکاری فیلمسازان با صدا و سیما را از بین برده است .
در پایان و به طور خلاصه باید گفت با کمال تاسف صداوسیما مرکز فارس با عدم ارتباط با فیلمسازان استان باعث محروم کردن خود از این فرصت و پتانسیل ارزشمند شده اند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
چرا مشکلات مردم شیراز متاثر از فشار مدیران دولتی و شهری منعکس نمی شود؟ ایتکه سیمای استانی کاملا متاثر از اعمال نفوذ مدیران استانی و شیرازی است کاملا محسوس است! هیچ گاه سازمان ها و نهاد های استان و شهرداری به طور جدی نقد نشدند و هیچ گاه اجازه نقد به منتقدین داده نشد! همین کارها رو میکنید که فیلم و تصاویر مشکلات مردم سر از BBC و من وتو در می آورد! شهرداری چقدر با شما قرارداد دارد که مدام برایش برنامه های تبلیغاتی پخش می کنید؟
چرا برای برنامه ای بی فایده مثل خوشا شیراز اینهمه هزینه می شود؟ ممکن است بگویید برنامه ای پر مخاطب است! یک بار گزارش هزینه های سفر و و اقامت مهمانان و مجریان این برنامه را اعلام کنید! بگذارید مردم بدانند یک بازیگر یا ورزشکار و مجری این برنامه چقدر برایشان هزینه دارد! بعد نظر مردم را جویا شوید!
محمد صادق بهمن زادگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با عرض سلام و خداقوت به مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس
قبل از هر سخنی بر حسب وظیفه و ادب از تلاش های مستمر حضرتعالی و دیگر پرسنل زحمت کش صدا و سیما کمال تشکر و تقدیر دارم

از انجا که بحث مسائل مذهبی و عقیدتی نیاز دائمی مردان و زنان مومن می باشد نقدی که بر عملکرد صدا و سیمای مرکز فارس است آنکه متاسفانه گاها دیده می شود که کارشناسانی که به عنوان کارشناسان مذهبی در برنامه ها حضور پیدا می کنند گاها کم سوتدند یا متاسفانه نمی توانند مطالب را به مخاطب تفهیم کنند که امید است پیگیری بیشتری نمایید
ضمنا متاسفانه به نظر می رسد گنجینه های فاخر استان فارس که به ملکوت اعلی پیوسته اند اما آثارشان الی الابد راهنمای مردم به سوی نور معنویت است ، نظیر حضرت آیت الله سیدحسین آیت اللهی امام جمعه فقید جهرم ، مورد بی مهری صدا و سیمای مرکز فارس قرار گرفته اند در صورتیکه سلسله مباحث این بزرگواران در بحث امام شناسی ، تفسیر زیارت جامعه کبیره و ... هنوز که هنوز است زبانزد خاص و عام است . امید است دستورات لازم مبذول فرمایید

محمدصادق بهمن زادگان جهرمی
مسئول کانون فرهنگی هنری سلاله پاکان جهرم
مرکز حفظ، تنظیم و نشر آثار آیت الله حاج سیدحسین آیت اللهی
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
بروید سراغ دستگاههای نظارتی
رضا ترابی
UNITED STATES
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
مدیر کل محترم صدا و سیمای فارس
سلام علیکم
چند سال پیش که جنابعالی جهت افتتاح مرکز دیجیتال شهرستان نی ریز به این شهرستان سفر نمودید قرار بر این شد که مرکز دیجیتال بخش آباده طشک که بزرگترین بخش استان نیز می باشد تا پایان همان سال راه اندازی شود؛ اما متاسفانه اکنون با گذشت چند سال هنوز این امر تحقق نیافته، حال با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت ایجاد شبکه های ملی و اسلامی در تقابل با شبکه های معاند و ماهواره ای این امر از اهمیت دو چندانی برخوردار می شود لذا بنده از جنابعالی خواهش دارم که با توجه به جمعیت بالای شهر آباده طشک در خصوص راه اندازی مرکز دیجیتال این شهر اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
همچنین با توجه به گستردگی مساحت این بخش می طلبد وضعیت جوی این بخش نیز در قسمت هواشناسی اخبار استان قید شود.
با سپاس فراوان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام جناب مهندس کشفی
ضمن خسته نباشید به شما و همکاران گرامیتان
۱٫چرا بزرگترین بخش استان فارس(آباده طشک)ا جمعیت بسیار زیادی که دارد رادیو اف ام مختص به خود ندارد؟
خوهش میکنم دستور دهید تا رادیو اف ام در آباده طشک به وجود بیاید چون هزاران علاقمه مند در این منطقه است
مدیر کل محترم صدا و سیمای استان فارس
سلام علیکم
بخش آباده طشک با بیش از ۳۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت.که وسعت دو شهرستان را داراست و جمعیتی زیاد
رادیو اف ام ندارد
مشکل پوشش تلوزیون های دیجیتال را داراست
در اخبار هواشناسی فارس به این منطقه وسیع اهمیتی داده نمیشود و نامی از این شهر و منطقه نیست
با وجود خبرنگار فعال این بخش که در امر گزارش و خبر بسیار فعال است خواهش میکنم دستور دهید اولا خبرهای بیشتری از آباده طشک پخش شودوثانیاموج اف ام ،تلویزیون دیجیتال و…در بخش آباده طشک افتتاح شود
سپاسگذارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام و عرض خسته نباشی
از روستای طشک از توابع بخش بزرگ آباده طشک هستم مسئله خیلی مهم در شهرها وبخصوص در روستاهها مشکل پوشش تلوزیون دیجیتال است من خیلی از خانواده ها بخصوص در روستاهها را میشناسم که دوست دارن از دستگاه دیجیتال اسفاده کنن که متاسفانه امکانش نیست و متاسفانه رو به ماهواره اوردن پس اگر میخواهیم فرهنگ غرب در جوانان کمتر اثر کنه باید زیرساختهای پوشش دیجیتال رو انجام بدیم . برنامه سپاه در جمع آوری ماهواره خیلی خوب بود جای تشکر داره اما موقعی جواب میده که ما جایگزینی ( پوشش دیجیتال ) در شهر ، بخصوص در روستاهها داشته باشیم .
آقای مهندس کشفی خواهش میکنم امکانات پوشش دیجیتال در روستای طشک رو فراهم کنید در این روستا تلوزیون معمولی هم درست انتن نمیده از اهالی روستای طشک
علی
-
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام خدمت مدیر کل زحمت کش و پر تلاش صداوسیمای فارس جا دارد از برگزاری منسجم مراسم اربعین در حرم شاهچراغ (ع) از ایشان تشکر کنم کارهای خوبی در مدیریتشان در استان فارس انجام داده اند
ناشناس
-
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
آقای مهندس کشفی سلام به شما خسته نباشید می گویم از اینکه نام فارس را زنده کردید تشکر می کنم
هم ولایتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام خدمت هم استانی های عزیز
جناب آقای کشفی شما و همکارانتان در مسیر توسعه استان وظیفه ای داشتید مثل همه مسئولان استان. انصافا باید گفت به لحاظ ساختاری و فنی توانستید کارهای مهمی در استان انجام دهید اما به لحاظ کیفی پیشرفت زیادی حاصل نشد. بیشتر مخاطبان فارس مخاطبان خبر استان هستند که در یک سال گذشته تغییرات خوب و مطلوبی را ایجاد کرده اند و در واقع مردمداری کردند. امیدوارم استان فارس در انعکاس مشکلات مردم بیش از پیش کوشا باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
چرا باید پخش پیام های بازرگانی در اختیار فردی باشد که به طور مداوم تبلیغات موسسه خصوصی خود را پخش می کند ؟
انحصار و ویژه خواری در مجموعه تحت مدیریت شما بیداد می کند
برنامه خوشا شیراز تبدیل شده به محلی برای درآمدزایی چند هنرپیشه درپیت تهران نشین که با مجریان برنامه ، خود می گویند و خود می خندند
چرا از جوانان توانمند و تحصیلکرده در عرصه های هنری و تصویری و علوم ارتباطی استان بهره نمی گیرید ؟
تنها برنامه ورزشی شبکه در سطح بسیار پایینی از نظر کیفیت و استاندارهای برنامه سازی است .
نبود برنامه های انتقادی و پرسش محور با حضور مسئولین استان و کارشناسان مربوطه کاملن محسوس است .

درمجموع در دوران شما کمیت رشد داشته اما کیفیت هیچ
خبرنگار نی ریز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
چرا به خبرنگاران آزاد هیچ حق الزحمه ای پرداخت نمی کنید . با توجه به اینکه کلیه هزینه های جاری تولید و ارسال اخبار با خود خبرنگار است ولی جناب پیشنمازی به فرماندار ان اعلام کرده که ما درصدی با خبرنگاران آزاد حساب و وجه را به حساب آنها واریز می کنیم . در صورتی که به هیچ وجه این طور نیست .
غریبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام و خسته نباشید باید به عرض جناب آقای کشفی مدیر کل محترم صدا و سیما برسانم ، شهرستان فیروزآباد دارای خبرنگار آزادی هست به نام آقای بهبود وکیلی که ایشان سالهاست برای شهرستان فیروزآباد زحمت کشیده است و شهر فیروزآباد را رسانه ایی کرده است اما متاسفانه سالهاست مدیران شهر به ایشان قول میدهند که ایشان را به عنوان یک نگهبان در شهرداری به کار بگیرند ولی متاسفانه بعد از 15 سال چنین اتفاقی رخ نداده است و ایشان سنش بالا رفته و تمام سنش برای صدا و سیما هزینه شده است آیا در یک جامعه اجتماعی چنین برخوردهایی صحیح میباشد . در ضمن یادآور کنم ایشاد هنوز موفق به تشکیل خانواده نشده است در سن 45 سالگی آقای کشفی کمشکون کنید لا اقل تشکیل خانواده بدهد . با تشکر یکی از فیروزآبادیها
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
باسلام خدمت جناب کشفی لطفا بفرمایید کانال شما در روز چند ساعت دوغ زدن ونان پختن عشایر و روستاییان را نشان دهد خوب است ؟ عشایر وروستاییان هم مشکلات خاص خودشان را دارند که باید به آنها پرداخته شود وهم پیشرفت وخدمات شایانی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد
قادرآبادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام خدمت مدیر کل محترم صدا وسیما مر کز فارس
1-بخش مشهد مرغاب وشهر قادر آباد فاقد پوشش رادیو fm می باشد امکان استفاده از رادیو در این بخش وجود ندارد
2- شبکه دیجیتال صدا وسیما با کوچکترین تغیرات جوی قطع می گردد.
3- توجه بیشتری به خبر نگاران بخش ها گردد خبر نگارانی که با جان ودل اقدام به پوشش خبری می کنند ولی در رسانه استانی و خبر استانی بعد از چند روز در حد 10تا20ثانیه پخش می گردد و توجه بیشتر به شهرستانهای بزرگ است.
ناشناس
UNITED STATES
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
چرا دوربین های اخبارفارس مرتب جمال حضرتعالی رابه نمایش می گذارد؟ درنمازجمعه درمراسم ترحیم درراهپیمایی درتشییع جنازه دربارندگی درغبارروبی حرم ........؟
آیااستفاده اینچنینی شماازرانت صداوسیما به نوعی اختلاس معنوی نیست؟
صدا وسیمای شماکه برای یک ثانیه تبلیغ پفک نمکی مبلغ گزافی میگیرد بابت این همه نمایش شماچقدرگرفته است؟
علیرضا رستمی
UNITED KINGDOM
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
باسلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای مهندس کشفی .خدمات انجام شده جنابعالی در عرصه صدا و سیما بسیار درخور تقدیر میباشد.انشاالله که در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید.
روستاهای شهرستان خرامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام
متاسفانه دو روستای کوه خیاره و اسلام آباد شهرستان خرامه به خاطر عدم پوشش تلویزیون دیجیتال از ماهواره استفاده می کنند آیا با توجه به سفر اخیر استاندار فارس به این شهرستان و مصوب نمودن پی گیری این مشکل، حرکتی از سوی سازمان شما انجام شده یا نه ؟
لارستان
-
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام از اینکه صداوسیما اخبار نماز جمعه شهرها را پخش می کند تشکر می کنم کار جالب و خوبی است که در زمان آقای کشفی این کار انجام شد قبلا یادمه که هر سال یک بار نوبت شهر ما میشد خواهشم این است که می شود مدت آن را بیشتر کرد باز هم تشکر می کن
محمد امین صراط
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
آقای کشفی بفرمایید چرا خبر های اخبار شبکه فارس بی کیفیت هستند یعنی بعضبی از اخبار برای روزهای قبل هستند/ بعضی از اخبار داغ که در شیراز و فارس اتفاق می افتد پوشش نمی دهید/ برخی اخبار ناقص پخش می شود شاید مهمترین قسمت آن پخش نشود/سهم اخبار شهرستان ها کمرنگ است/دکور برنامه اخبار زشت است / مجری اجرا بعضی مواقع ضعیف عمل می کند/مهمتر از همه اخبار چالشی پخش نمی شود/با تشکر محمد امین صراط
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
اقای کشفی بفر مایید چرا اخبار خنثی پخش می شود به چه علت اخبار چالشی و داغ استان پخش نمی شود مگر با کسی عقد اخوت بسته اید
ماباید در سایت های خبری این خبرهای چالشی را ببینیم و بخوانیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
دکور برنامه اخبار فارس در شان این استان و سومین حرم اهل بیت نیست بعضی از مجریان ضعیف عمل میکنند. باید پاسخگو باشید
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
باسلام
نام دوبرنامه تلویزیونی درخصوص مسایل حقوقی وقضایی که باعث آشنایی مردم با مشکلات حقوقی بشود رادرشبکه فارس نام ببرید ؟
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام
دقیقا بفرمایید که تخصص حضرتعالی چیست (تحصیلات آکادمیک) و سابقه رسانه ای شما و همچنین مدیریتی شما چیست؟
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام
دقیقا بفرمایید که تخصص حضرتعالی چیست (تحصیلات آکادمیک) و سابقه رسانه ای شما و همچنین مدیریتی شما چیست؟
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام مجدد
میزان دریافتی شما چه میزان است؟ محدوده زندگی شما در کدام قسمت شیراز است؟ (جهت جغرافیای کفایت می کند)
نی ریز ی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
باسلام وخسته نباشید رادیو فارس در شهرستان به سختی شنیده می شه اما صدای کرمان به وضوح شنیده میشه با توجه به اینکه ما جزء فارس هستیم ترتیبی بدید که صدای فارس تقویت بشه
خبرنگار کازرون ناصردرخشنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
اقی کشفی ایا خبر استان رامیبینید؟ چرارسیدگی نمیکنید؟ چرا فقط خبرهای شیراز راپخش میکنید و توجهی به شهرستانه نمی کنید ولا اقل 5دقیقه به شهرستانه وقت دهید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
کشفی اینجا کشفی اونجا کشفی همجا
اقای کشفی چقدر تبلیغات در صدا و سیما برای شما؟