کد خبر: ۶۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
رالی خاورمیانه و شمال آفریقا:

یک رالی بین المللی دیگر در شیراز برگزار می‌شود

استاندار فارس از برگزاری رالی خاورمیانه و شمال آفریقا اردیبهشت سال آینده در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان و دست اندرکاران رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در شیراز که با حضور مهر علی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی برگزار شد، با بیان اینکه رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در اردیبهشت 94 در شیراز برگزار می‌شود اظهار داشت: همه دستگاه‌های مسئول باید با تمام توان و بهتر از گذشته برای برگزاری این مسابقات همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه استان فارس ظرفیت های یک کشور را درون خود جای داده است، خاطر نشان کرد: شیراز آماده برگزاری مسابقات ماشین های برقی در بولوار چمران است.

استاندار فارس جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بالایی برای انجام کارهای بزرگ در سطح جهان دارد که به شرط همدلی و همکاری همه دست اندرکاران محقق می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: رسانه های محلی و کشوری باید به صورت گسترده تر و منصفانه تری به موضوع برگزاری رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در شیراز که برای نخستین بار برگزار می شد می پرداختند و ابعاد این موفقیت بزرگ را که امتیاز ویژه ای برای کشور محسوب می‌شود، مورد توجه قرار می دادند.

وی با بیان اینکه کشور امارات با وجود صرف هزینه های فراوان، موفق به کسب میزبانی مسابقات رالی خاورمیانه و شمال افریقا نشده است افزود: مهم ترین عاملی که سبب کسب امتیاز و ایجاد فرصت می شود نیروی انسانی است که ایران در این زمینه سرآمد است.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار داشت: باید ثابت کنیم که جمهوری اسلامی ایران توانائی حضور پیروزمندانه در بالاترین سطوح ورزشی دنیا را دارا است.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزار کنندگان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در شیراز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان